דיווח: אפל תציג דגמי iMac חדשים עם מעבד M3 לפני תום 2023

לפי הדיווח, ה-iMac החדשים כבר נמצאים בשלבי פיתוח מתקדמים והשינוי העיקרי בהם יהיה כמובן החלפת מעבד ה-M1 ששובץ בהם לפני שנתיים, במעבד M3 - הדור השלישי של הסיליקון שמפותח באפל

מחשב iMac של אפל.

באפריל הקרוב ימלאו שנתיים לפעם האחרונה שבה אפל עדכנה את מחשבי ה-iMac שלה, המחשבים השולחניים המוכללים שלה. לפי הדיווח בניוזלטר של מרק גורמן מבלומברג, אלו שכבר מחכים לעדכון יקבלו אותו כנראה כבר לפני סוף השנה הנוכחית.

ה-iMac החדשים כבר נמצאים בשלבים המתקדמים של הפיתוח שלהם, והם יהיו מצוידים באותם מסכי 24 אינץ' כמו הדור הקודם, וגם יהיו צבעוניים עם אפשרויות בחירה בצבעי כחול, כסף, ורוד ותפוז. השינוי העיקרי יהיה כמובן החלפת המעבד: במקום ה-M1 ששובץ לפני שנתיים, הדגמים החדשים אמורים להיות מבוססים כנראה על על M3, הדור השלישי של הסיליקון של אפל שמפותח במקביל למחשב.

למעשה, ייתכן מאוד שאפל מכוונת שה-iMac יהיה הראשון שיציע את המעבד החדש, או לפחות אחד הראשונים, וזו הסיבה שהוא ייכנס בפועל לפס הייצור רק בעוד כמה חודשים – וכאמור עם הכוונה להשיק אותו עוד לפני סוף 2023.

מעבר לכך אמורה אפל להשיק עוד שלושה דגמים חדשים בקרוב. הראשון אמור להיות ה-MacBook Air הראשון עם מסך 15 אינץ', ה-Mac Pro הראשון עם מעבד של אפל שכבר הוזכר בדיווחים קודמים, ועדכון ל-MacBook Air עם מסך 13 אינץ'.

לגבי ה-Mac Pro, כבר ידוע שהוא יהיה מצויד ב-M2 Ultra עם 24 ליבות מחשוב, 76 ליבות גרפיות ותמיכה בעד 192 גיגה-בייט זיכרון RAM. לגבי העדכון של MacBook Air, ההערכה היא שהוא יתרחש ביוני, במקביל לכנס המפתחים השנתי של אפל, שבו היא אמורה להציג את ה-M3 שגם שייכלל בו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים