חדש בשעון Pixel של גוגל: זיהוי נפילה

הודות לאלגוריתם למידת מכונה השעון יידע גם לזהות את ההבדל בין נפילה קשה לבין פעילות גופנית נמרצת או אפילו התאוששות מהירה ממעידה קטנה, ובמקרה הצורך גם להתקשר לשירותי החירום

Pixel Watch מהדור הראשון.

גוגל הוסיפה את תכונת "זיהוי נפילה" לשעון Pixel שלה, המשתמשת בחיישני התנועה המובנים בשעון ובלמידת מכונה כדי לזהות נפילה ולקבוע האם היא קשה ולהתקשר לשירותי חירום.

במקרה שהשעון מזהה נפילה, וכשהמשתמש לא זז במשך כ-30 שניות, השעון ירטוט, ישמיע אזעקה ויציג התראה על המסך. אם המשתמש יכול – הוא מתבקש ללחוץ

על המסך "אני בסדר" כדי לבטל את ההתראה או על "נפלתי וצריך עזרה" כדי להתחבר לשירותי חירום מיד.

אם המשתמש אינו מגיב, האזעקה תימשך כדקה ותתגבר בשניות האחרונות, ואם המשתמש עדיין לא הגיב, השעון יתקשר אוטומטית לשירותי חירום וישמיע הודעה אוטומטית המבקשת עזרה למיקום שבו הוא נמצא, כשבמידת האפשר הוא גם יוכל לדבר עם מוקד החירום.

הודות לאלגוריתם למידת מכונה השעון יידע גם לזהות את ההבדל בין נפילה קשה לבין פעילות גופנית נמרצת או אפילו התאוששות מהירה ממעידה קטנה. חיישני התנועה והאלגוריתמים עוקבים אחר פגיעה פתאומית ואת התגובות האינסטינקטיביות של הגוף לנפילה. "אימנו תהליך זה באמצעות מגוון רחב של נתוני נפילה אנושיים ומדומים ודפוסי תנועה אחרים כדי לזהות במדויק נפילות אמיתיות ולמזער אזעקות שווא פוטנציאליות", מציינת גוגל, ומוסיפה, כי "בדקנו תכונה זו גם מול  פעילויות נמרצות שכללו פגיעה, נפילה פתאומית או תנועות זרוע מוגזמות – כמו קפיצה או שחייה – כדי למנוע מהסוגים האלה של פעילויות לגרום להתראה כוזבת. בנוסף, ועבדנו מול שירותי חירום כדי לבדוק שהשיחות מגיעות בצורה חלקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים