דיווח: תוכניות מנויים לחומרה של אפל עשויות להגיע בחודש מרץ הקרוב

לפי דיווח של מארק גורמן מבלומברג, אפל עובדת על תוכניות תשלום מיוחדות למוצרי החומרה שלה, שהתעכבו בשל אתגרים הנדסיים, אך ייתכן שיגיעו לשוק בחודש מרץ הקרוב

בתכנון של אפל: תוכנית מנויים למוצרי חומרה.

בשנה האחרונה דווח ברשת לא אחת על יוזמות פיננסיות שאפל מתכננת, שבמסגרתן היא רוצה להציע מודלים פיננסיים חדשים גם לעסקי החומרה שלה. ואולם ונראה, שהיוזמות האלה נתקלו בבעיות הנדסיות וטכניות, שגרמו להתקדמות איטית ולעיכובים – כך טוען מארק גורמן מבלומברג בניוזלטר האחרון שלו.

לדבריו, שתי התכונות שהושקו – קנה עכשיו שלם מאוחר יותר (Buy now, Pay later) ותוכנית חיסכון שמקושרת לאפליקציית הארנק שלה (Wallet) חרגו ממועד ההשקה המתוכנן. שתי היוזמות הנוספות הצפויות – תוכנית מנוי ל-iPhone וגרסה מורחבת של תוכנית "שלם מאוחר יותר" בשם אפל פיי תשלומים חודשיים (Apple Pay Monthly Payments) מתעכבות גם הן "בשל אתגרים הנדסיים, כמו גם בשל עבודה על פלטפורמה בסיסית לשירותים הפיננסיים שלה בשם Project Breakout, שתתמוך בהן". לדבריו, היוזמות האלה עדיין מצויות בעבודה, וגורמן מעריך שהשקתן עשויה להתרחש בחודש מרץ או אפריל הקרוב.

גורמן מציין גם, כי בעוד שתוכנית התשלומים החודשיים וזו של מנוי ל-iPhone נשמעות דומות, הן בעצם שונות, מפני שהחיוב החודשי בתוכנית המנוי ל-iPhone לא יהיה המחיר של המכשיר מחולק ל-12 או 24 חודשים. במקום זאת, התוכנית תציע "תשלום חודשי שטרם נקבע, שתלוי באיזה מכשיר יבחר המשתמש", ולא איזשהו תעריף שיוביל לכך שהמשתמש יקבל בסופו של דבר בעלות על המכשיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים