אפל מאשרת: שקע ה-Lightning יוחלף בשקע USB-C

גרג ג'וסוויאק, סמנכ"ל השיווק הבכיר של אפל, על הנחיית המטען האחיד של האיחוד האירופי: "ברור שנצטרך לציית; אין לנו ברירה" ● סירב לענות אם החברה תכלול את השקע בטלפונים הנמכרים מחוץ לאיחוד האירופי

בקרוב iPhone עם שקע USB-C?

בשיחה עם העיתונאית ג'ואנה שטרן מוול סטריט ג'ורנל, אישרה אפל שמכשירי ה-iPhone שלה יהיו בעלי שקע USB-C, זאת על רקע האישור הסופי שנתן אתמול האיחוד האירופי להנחיית המטען האחיד. כשנשאל על ידי העיתונאית האם החברה תחליף את שקע ה-Lightning, השיב סמנכ"ל השיווק הבכיר של אפל, גרג ג'וסוויאק: "ברור שנצטרך לציית; אין לנו ברירה".

שטרן הזכירה את החוק האירופי במהלך שיחה עם ג'וסוויאק וסמנכ"ל התוכנה, קרייג פדריגי, ושאלה גם מתי נוכל לצפות לראות USB-C ב-iPhone. ג'וסוויאק השיב, "האירופים הם אלה שמכתיבים את התזמון ללקוחות אירופיים".

נכון לעכשיו, החוק קובע ש"כל הטלפונים הניידים והטאבלטים" יצטרכו להשתמש ב-USB-C עד "סתיו 2024". ג'וסוויאק סירב לענות אם החברה תכלול את השקע בטלפונים הנמכרים מחוץ לאיחוד האירופי, אבל הוא הבהיר בבירור, שאפל לא שמחה על הכפייה המשפטית לבצע את המעבר. לפני שהכיר בכך שהחברה חייבת לציית לחוק, ג'וסוויאק פירט באריכות על האופן שבו אפל העדיפה היסטורית ללכת בדרכה ולסמוך על המהנדסים שלה במקום לאמץ תקני חומרה שנכפים על ידי מחוקקים. הוא ציין את הדוגמאות של תאימות ל-Micro USB ומכשירי שמיעה כמצבים שבהם אפל נדחפה לעמוד בדרישות לא שקולות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים