בקרוב באפל: ספריית תמונות משותפת ל-iCloud

לפי גירסת iOS 16.1 שאפל פרסמה עבור המפתחים, יכלול העדכון החדש של מערכת ההפעלה ספריית תמונות משותפת, לצד היכולת לשתף מפתחות וחשבון חיסכון חדש ב-Apple Card

iOS 16.1 - שדרוגים רבים.

אפל פרסמה אתמול את גירסת מערכת ההפעלה iOS 16.1 למפתחים, לקראת השחרור הצפוי של העדכון בשבוע הבא, הכוללת עדכונים רבים למדי, ובהם ספריית תמונות משותפת של iCloud, היכולת לשתף מפתחות באפליקציית הארנק באמצעות אפליקציות כמו Messages ו-ווטסאפ, ואפשרות חשבון החיסכון החדשה של כרטיס אפל.

ספריית התמונות המשותפת של iCloud אמורה להקל את שיתוף התמונות באפליקציית התמונות, ותאפשר למשתמש ולעד חמישה אנשים נוספים להוסיף, לערוך או להסיר תמונות בספרייה המשותפת, הנגישה באמצעות iCloud.

בשבוע שעבר הודיעה אפל שמשתמשי Apple Card יוכלו לפתוח חשבון חיסכון חדש בעל "תשואה גבוהה" מגולדמן זאקס ולהפקיד בו את ההחזר היומי על הרכישות באופן אוטומטי, ללא עמלות, ללא הפקדות מינימום וללא דרישות ליתרת מינימום. משתמשים יוכלו לנהל את חשבון החיסכון באפליקציית הארנק.

iOS 16.1 כוללת גם תמיכה ב-Live Activities באפליקציות של צד שלישי, אפשרות לטעינת אנרגיה נקייה בארצות הברית, תמיכה באביזרים של Matter באפליקציית Home, אימוני Apple Fitness+ ללא Apple Watch, תיקוני באגים עבור אפליקציית Messages ושימוש ב-VPN עם CarPlay ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים