גאדג'Time: מתקפל ונשאר שטוח

Bluetooth Travel Mouse MS700 של דל מתחבר לעד שלושה מכשירים בו זמנית ונשאר שטוח, דק וקל לנשיאה גם לאחר הקיפול

הסר מונח: Dell Bluetooth Travel Mouse MS700 Dell Bluetooth Travel Mouse MS700

עוד לפני שהדביקו את הסיומת חכם לכל דבר כמעט שעובר בסביבה, כדי לציין שהוא עושה יותר ממה שעשו ההתקנים הפשוטים, היו בסביבה לא מעט דברים חכמים בפני עצמם. הם לא היו קשורים לטלפונים ולא לבינה מלאכותית ולא ללימוד מכונה. הם היו חכמים יותר בגלל הדרך שלהם להציע חוויית שימוש מגוונת באמצעים מכניים דווקא. לא שלא הייתה טכנולוגיה, אבל החוכמה הייתה בדרך כלל הברקה קטנה.

לדוגמה, עכברים מתקפלים לטובת אלו שמרבים להסתובב, או עכברים עומדים או עכברים שיכולים לשמש גם כשלט מצגות. זה לא נעלם, זה תמיד היה בסביבה, וכן, הבנתם כבר שהפעם מדובר בעכבר, חכם בפני עצמו, Bluetooth Travel Mouse MS700 של דל.

לפי החברה, מדובר בעכבר המתקפל הראשון בעולם המבוסס על קישוריות בלוטות' שיכול להתחבר לכמה התקנים בו זמנית. הוא שוקל ממש קצת פחות מ-57 ג', והקיפול מבוצע אחרי סיבוב של החלק האחורי, שמאפשר סגירה שמשאירה את העכבר שטוח, דק וקל לנשיאה גם בתיקים צפופים.

העכבר המתקפל הזה מתחבר לעד שלושה מכשירים באמצעות Bluetooth 5.0 ועושה זאת בקלות בלחיצה אחת עם תכונת Dell Pair. הסוללה שבו מספיקה ל-24 חודשי שימוש, והוא מציע דיוק שמגיע עד 4,000 dpi. הוא יהיה זמין החל בנובמבר הקרוב בישראל תמורת 250 שקלים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים