משקפי ה-AR החדשים של אפסון – לא רק גאדג'ט

המשקפיים, Epson Moverio BT-35E, מיועדים למגוון יישומים מסחריים, כגון סיוע מרחוק, הדרכה טכנית והדגמות מכירה מרחוק, אבל בעיקר למפעילי רחפנים מקצועיים ולענפי הבידור, ההנדסה ושירותי הבריאות

משקפי ה-Moverio BT-35E של אפסון.

לומר על משקפי המציאות הרבודה החדשים של אפסון, Moverio BT-35E, שהם גאדג'ט זה להמעיט ביכולות שלהם – גם אם מוחות יצירתיים יכולים למצוא להם שימושים שאפילו חוש חש הבלש המצויר לא היה יכול לחשוב עליהם כשהיה כוכב טלוויזיה.

למה הם הרבה יותר מגאדג'ט? ובכן, המשקפיים, שמושקים בימים אלה בישראל, מיועדים למגוון יישומים מסחריים, כגון סיוע מרחוק, הדרכה טכנית והדגמות מכירה מרחוק, אבל בעיקר למפעילי רחפנים מקצועיים ולענפי הבידור, ההנדסה ושירותי הבריאות. אפסון משתמשת בהם בטכנולוגיה קניינית בשם Si-OLED, המבוססת על שבב שפיתחה החברה בעצמה, והם יכולים לספק מבחר תכנים בהשהיה קצרה ממגוון מכשירים, באמצעות קישוריות HDMI או USB-C ותצוגת HD. בהירות גבוהה מבטיחה תמונה חדה וצבעים מלאי חיים.

מיועדים בעיקר לעולם הרחפנים. משקפי ה-Moverio BT-35E של אפסון.

מיועדים בעיקר לעולם הרחפנים. משקפי ה-Moverio BT-35E של אפסון. צילום: יח"צ

יש במשקפיים החדשים GPS מובנה, ארבעה חיישני תנועה, פנס ומצלמת 13 מגה-פיקסל עם מיקוד קבוע, והם יכולים לעבוד כארבע שעות ברציפות עד לטעינה הבאה. אפשר לשלב גם מיקרופון ואוזניות, כדי לדבר לדוגמה עם מרכז שירות מרחוק. את האחסון המובנה ניתן להרחיב עד לשני טרה-בייט, וניתן להשתמש בו גם להתקנה ולהרצה של תוכניות באופן מקומי.

משקפי ה-Moverio BT-35E זמינים גם כמוצר עצמאי, שיכול להתחבר לסמארטפון מבוסס אנדרואיד או למחשב מבוסס Windows. המחיר בארץ טרם נקבע, אבל מחירם ההתחלתי של המשקפיים בחו"ל עומד על כ-800 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים