עדכון נוסף ל-Windows 11, שמתקן באג שגרם לקריסת יישומים

ההשקה של מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט יחסית שקטה, אבל ברקע החברה ממשיכה לשגר לקהל בוחני הבטה שלה עדכונים לא מעטים לבעיות שמתגלות

מיקרוסופט קשובה למבקרים. Windows 11

ההשקה של מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט, Windows 11, יחסית שקטה, אבל ברקע החברה ממשיכה לשגר לקהל בוחני הבטה שלה עדכונים לא מעטים לבעיות שמתגלות. אמנם נפח הנפגעים קטן בהרבה מאשר בהשקות של עדכונים קודמים של Windows 10, אבל תורמת לכך מיקרוסופט בעצמה, שמשחררת לאט לאט את המערכת החדשה למשתמשי הקצה.

הפעם מדובר בתיקון לבעיה שגרמה, לפי הדיווחים, לקריסה אקראית של יישומים שונים במערכת ההפעלה, ואף פגעה במחשבים שבהם עדיין מותקנת Windows 10. מדובר בתקלה, שלפיח מיקרוסופט השפיעה בעיקר על יישומים שעברו עדכון שלאחריו בכלל לא נפתחו, ואם נפתחו קרסו די מהר. תופעה דומה התרחשה עבור יישומים שעברו ניסיון תיקון בהגדרות של מערכת ההפעלה.

בדרך כלל לבעיות כאלה מתלווה הודעת שגיאה, שעוזרת לזהות את התקלה המדויקת, אבל במקרה הזה היישומים לא הצליחו לרוץ או קרסו ללא הודעה – כשבין היישומים היותר בולטים נמצאו מוצרי האבטחה של קספרסקי.

כאמור מיקרוסופט כבר שלחה עדכון לבוחני הבטה שלה, Windows 11 Build 22000.348, והוא אמור להיות חלק מהעדכון הכולל שהיא תציע בקרוב, עם תיקונים אחרים למערכת, של תקלות מסוימות בPowerShell 7.1-, וכן תקלות שגרמו לכך שמחשבים הפסיקו להגיב כשחזרו ממצב שינה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים