Windows 11 תהיה זמינה ב-5 באוקטובר – אבל לא לכולם

מיקרוסופט הכריזה באופן רשמי כי מערכת ההפעלה החדשה תהיה זמינה רשמית ב-5 באוקטובר, בחינם, אבל היא תהיה הדרגתית, כך שיעבור זמן מה עד שכל המחשבים שיכולים לשדרג אל המערכת אכן יקבלו את השדרוג

מיקרוסופט קשובה למבקרים. Windows 11

ניחוש אחד לפחות לגבי Windows 11, מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט למחשבים אישיים, ירד מהפרק. החברה הכריזה באופן רשמי כי היא תשוחרר רשמית ב-5 באוקטובר, כלומר בעוד קצת יותר מחודש. עם זאת מדובר בהשקה הדרגתית, כך שיעבור זמן מה עד שכל המחשבים שיכולים לשדרג אל המערכת אכן יעשו זאת – וכזכור, כמו במקרה של Windows 10, השדרוג יהיה בחינם.

עם זאת, כזכור, למערכת החדשה יש דרישות סף יחסית גבוהות לעומת הפעם הקודמת, כאלה שישאירו מחשבים לא מעטים מחוץ לתמונת השדרוג: מעבדי Coffee Lake שהושקו באוקטובר 2017 ולאחר מכן, כמו גם מעבדי סדרת Ryzen 2000 של AMD שהושקו ב-2018, ושבב TPM 2.0. בנוסף, יש דרישה ל-4 גיגה-בייט זיכרון RAM ו-64 גיגה-בייט זיכרון אחסון לכל הפחות.

משתמשים אשר המחשב שלהם תואם את דרישות המערכת יקבלו הודעת שדרוג מתאימה במסגרת המנגנון הרגיל של Windows Update. משתמשים שהמחשב שלהם אינו עומד בתקן יוכלו בכל זאת להתקין את Windows 11, כפי שפרסמנו לאחרונה, אבל רק כגירסה נקייה ולא שדרוג, ורק לצורך התנסות אפשר לומר – מיקרוסופט לא תאפשר שדרוג או עדכון של גירסאות אלה בעדכוני אבטחה.

כמו כן, ההשקה הראשונית של Windows 11 לא תציג את כל התכונות שעליהן דיברה החברה בהרחבה, והבולטת שבהן היא שיתוף הפעולה עם אינטל ועם אמזון שיאפשר התקנה של אפליקציות אנדרואיד, והיא כנראה לא תהיה זמינה לפחות עד אמצע 2022.

באותו תאריך יוכלו גם יצרניות המחשבים להתחיל למכור מחשבים חדשים עם התקנה מלאה של Windows 11 במקום Windows 10, וכמעט כל היצרניות כבר הכריזו על כך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים