גאדג'Time: "בנק חשמל" שיספיק לשבוע מחוץ לבית

סוללת +Sense 8 של רומסוס מציעה נפח עבודה מרשים של 30,000 מילי-אמפר/שעה, ומאפשרת הטענה של עד שלושה מכשירים בו זמנית

+Sense 8 של רומוס. צילום: רומוס

אחד ההיבטים המוצלחים יותר בטלפונים המודרניים הוא שהם מציעים זמן עבודה ממושך יותר ממה שהיינו רגילים אליו אך לפני שנים ספורות. אם פעם היינו מצמידים לטלפון חדש כוכב מיוחד של ביקורת אם הוא היה דורש מאיתנו לחבר אותו למטען רק פעם אחת במהלך יום עבודה, היום אנחנו מצפים ממכשירים חדשים שיחזיקו מעמד בקלות לפחות יום עבודה שלם.

אבל במקביל לעלייה באיכות הסוללות, יש גם עלייה חזקה מאוד בתכונות וביכולות של רוב הטלפונים, כשיותר ויותר מכשירים מציעים רזולוציות גבוהות, ביצועים שמתאימים גם למשחקים ומצלמות טובות יותר – כך שלצד השיפור המסוים יש גם עלייה בדרישות החשמליות.

אם תוסיפו לכך את הגורם האנושי, לא פלא שהיצרניות השונות ממשיכות לספק פתרונות כאלה או אחרים שעונים לשם הקוד "סוללה חיצונית ניידת", או "בנק חשמל" בתרגום חופשי ל-Powerbank באנגלית.

כי אכן, לא משנה איזה טלפון, בסופו של דבר קורה שנתקעים בלי סוללה בטלפון בדיוק כשמאוד מאוד זקוקים לו, וגם טיול בשטח שנמשך כמה ימים יכול להיות דוגמה מצוינת, וזו הסיבה שתמיד כדאי לקפל ולארוז במקום נגיש גם סוללה חיצונית, כדוגמת +Sense 8 של רומוס (ROMOSS), שהסוללה שלה עצמה מציעה נפח עבודה מרשים של 30,000 מילי-אמפר/שעה, שאמורים להספיק להטעין טלפונים מודרניים לפחות 5-6 פעמים – מה שאומר, אם יוצאים מהבית עם טלפון שהסוללה שלו טעונה לחלוטין אפשר להחזיק מעמד גם שבוע בחוץ.

הסוללה הזאת יכולה להטעין עד שלושה מכשירים בו זמנית, והיא תומכת בתקן QC 3.0 וכן בתקן PD 3.0, כך שהיא יכולה לעשות זאת בהספק של עד 18 ואט לכל היותר. הטעינה המלאה שלה יכולה להימשך כ-11 שעות אם משתמשים בחיבור ה-USB-C שלה, אבל היא תימשך זמן רב יותר באמצעים אחרים.

היא שוקלת כ-670 גרם ובשעת כתיבת שורות אלו עלותה כ-85 שקלים, כולל משלוח מסין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים