גאדג'Time: רצועת הכושר OnePlus Band

רצועת הכושר שמציעה מעקב אחר 13 פעילויות ספורטיביות שונות, עם עמידה בתקן IP68, שמאפשר להיות מתחת למים למשך 10 דקות לעומק של עד 50 מטרים, והכל במחיר שהוא גם יתרונה – 35 דולר

חדש: OnePlus Band. צילום: יח"מ

אודה ואתוודה, לא ממש ברורה לי הציפייה לקראת השעון החדש שאמורה בקרוב להשיק וואן פלוס (OnePlus), אחרי שנים של שמועות, ביטולים ואכזבות. לא שאני חושב שהכניסה שלה לתחום לא תהיה רלוונטית, אבל על מה המהומה? אולי בקרוב נוכל לבחון את הנסיבות ביתר דיוק, אבל בינתיים, עד אז, צריך להסתפק ברצועת הכושר החכמה שהשיקה החברה עם הכניסה ל-CES 2021 שהיא בסוף מהווה את הכניסה של החברה לשוק המחשוב הלביש, עוד לפני התגשמותו של השעון.

אז מה יש ל-OnePlus Band להציע? מבחינה חיצונית הוא מזכיר מאוד את רצועת הספורט של שיאומי, שנחשבת לאחת המובילות בשוק הרצועות החכמות עם Mi Band: רצועת סיליקון כפולת גוונים שמחזיקה באמצע את ההתקן עצמו וניתנת להחלפה, עם התצוגה שטוחה וארוכה המציגה באופן צבעוני וברור את הנתונים שמבקשים ממנה.

במקרה של OnePlus Band מדובר במסך AMOLED בגודל של 1.1 אינץ' ברזולוציה של 294×126 פיקסלים, שמתחברת לטלפון באמצעות בלוטות' 5.0 ומציעה מעקב אחר 13 פעילויות ספורטיביות שונות – כולל שחייה, בזכות עמידה בתקן IP68, שמאפשר להיות מתחת למים למשך 10 דקות לעומק של עד 50 מטרים.

בחברה ציינו, שנפח הסוללה עומד על 100 מילי-אמפר לשעה, ושהיא יכולה להחזיק מעמד עד שבועיים של עבודה רציפה, אבל כנראה ששירותים שונים יורידו את זמן העבודה הזה. כך, לדוגמה, טוענים בוואן פלוס שהרצועה יכולה למדוד את רמת החמצן בדם באופן רציף, וזאת באמצעות חיישן ייעודי. כמובן, אפשר לבצע ניטור שינה ומעקב רציף את קצב פעולות הלב ועוד פעולות שכיחות, כמו ספירת צעדים וכדומה.

הרצועה מתאימה לכל טלפון שמריץ את אנדרואיד בגירסה 6.0 ומעלה, והיא מציעה גם התממשקות לכמה תכונות שקיימות בטלפונים של החברה בלבד, כמו, לדוגמה, Zen Mode שהיא אפליקציית הירגעות קניינית של החברה.

אבל היתרון הגדול של OnePlus Band הוא כנראה המחיר. היא תעלה באירופה כ-35 דולרים בלבד. החברה אמורה להציע גם רצועות להחלפה, כיד הדמיון הטובה בסופו של דבר, במחיר של כ-5.5 דולרים.

אז עדיין מחכים לשעון?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים