הורה רמקולפון

ה-Dell MH3021P הוא גאדג'ט שימושי מאוד לאנשי עסקים מודרניים, שמאפשר להם לנהל ישיבות במרחקים שמחייבת הקורונה, ועדיין לשמוע היטב את המשתתפים האחרים

ה-MH3021P. צילום: יח"צ

יודע כל איש AV פיקח, והוא הנחיל זאת ל-IT, שאין כמעט פינה בארגון שלא יכולה להפוך לחדר ישיבות. מקרוב או מרחוק, עם ציוד קבוע או נייד, עוד לפני בוא הקורונה זה כבר היה להיט, ומאז שהמגיפה פרצה לחיינו, המגמה הלכה והתרחבה, והגיעה לבתים ולכל מקום שבו אפשר לשבת במרחק של שני מטרים אחד מהשני, כמו שמשרד הבריאות דורש.

אמצעים כמו הרמקולפון (גם רמקול, גם מיקרופון וגם טלפון) החדש של דל, מדגם MH3021P, מקלים מאוד על עריכת פגישות מרחוק בעזרת תוכנת ועידות וידיאו כמו זום או סקייפ. הסיבה היא שכל מה שצריך לעשות במקרה של הרמקולפון הזה של דל הוא לשחרר את הכבל שמגולגל סביב הבסיס שלו ולחבר אותו ליציאת USB-C. כזאת קיימת בכל מחשב מודרני, ומכיוון שהעולם של היום נמצא בתזוזה מתמדת, יש להניח שזה יהיה מחשב נייד. עם משקל של קצת יותר מ-200 גרם קל לקחת את ההתקן הזה בתיק יחד עם המחשב, כמעט בלי להרגיש. למעשה, בדל טוענים שמדובר ברמקולפון הראשון שכל מה שצריך בשבילו הוא חיבור USB-C.

בלי תוכנה משלימה, עם מיקרופונים רגישים

החיבור הזה, באמצעות כבל ה-USB-C, הופך את הרמקולפון לרכזת עבודה, כאשר לא צריך תוכנה משלימה לתוכנת שיחות הווידיאו, לא צריך מנהל התקן ולא כלום. מרגע החיבור, כל המידע עובר בכבל אחד מהמחשב אל הרכזת ובחזרה. אפשר לחבר אליה מסך חיצוני, ואפילו שניים, התקן זיכרון שמתחבר באמצעות כבל USB-A או USB-C, ועוד. המסך החיצוני יכול להיות מסך מחשב, מקרן או תצוגה דיגיטלית ייעודית במשרד – אם כבר מגיעים אליו מדי פעם, כל עוד הם מתחברים ל-HDMI 2.0 או ל-USB-C וכל עוד הרזולוציה שלהם יכולה להציג באבחנה של עד 4K.

בחלק האחורי של הרמקול נמצאים שני מיקרופונים רגישים, שלפי החברה מציעים תמיכה בקליטת דיבור בהיקף מלא של 360 מעלות. כשיושבים במרחק של שני מטרים ואפילו יותר, בחדר לא גדול, לא צריכה להיות כל בעיה שאחד ממשתתפי הפגישה ישמע את המשתתפים האחרים היטב. ההתקן גם כולל, באופן מובנה, טכנולוגיה שמיועדת לבטל הדהודים ולהפחית רעשים סביבתיים, כדי לאפשר איכות שיחה טובה יותר.

רמקולפון; מה עם הטלפון?

ויש גם את הצד של הטלפון: הכפתורים על הרמקול מאפשרים לענות לשיחה, לדחות/לסיים שיחה, להשתיק אותה, וכן לשנות את עוצמת הקול. שמונה מחווני לד כחולים מסביב מוסיפים לאווירה וגם מאפשרים לדעת באופן יחסי מה עוצמת הקול.

בשורה התחתונה, Dell MH3021P הוא גאדג'ט שימושי מאוד לאנשי עסקים מודרניים, ועכשיו, בעונת הקניות ובימי המבצעים, אפשר להשיג אותו גם ב-549 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים