אפל מודה בתקלה באוזניות AirPods Pro ופתחה תוכנית שירות להחלפתן

לאחר שלקוחות מתלוננים מזה חודשים על תקלה ב-AirPods Pro של אפל, המתבטאת, בין היתר, ברעשים הבוקעים מהן במהלך שיחה או פעילות ספורט, השיקה החברה בסוף השבוע תוכנית שירות מיוחדת שתזכה את בעלי האוזניות התקולות בהחלפת המוצר

רעשים ופצפוצים. AirPods Pro. צילום: אפל

חווים רעשים וקולות פצפוצים באוזניות AirPods Pro? אתם לא לבד. אפל (Apple) השיקה בסוף השבוע תוכנית שירות מיוחדת לטיפול בבעיות שהתגלו באוזניות האלחוטיות שלה מדגם AirPods Pro, המתבטאות, בין היתר, ברעשים ובקולות פצפוצים הבוקעים מהן.

התוכנית מיועדת לבעלי אוזניות שיוצרו לפני אוקטובר 2020, שחווים את הרעשים תוך כדי שיחה או פעילויות ספורט, המתגברים במיוחד בסביבות רועשות. נוסף על הבעיה הזאת, חלק מבעלי האוזניות התקולות חווים גם בעיות עם פונקציית ביטול הרעשים שאינה פועלת כראוי, ועשויה גם לגרום להעילמות צלילי הבאס.

בעלי האוזניות שחווים אחת או יותר מהתקלות הללו יכולים למסור את האוזניות לבדיקה באפל או אצל אחת מספקיות השירות המורשות שלה, ואם יימצא כי הן תואמות את תוכנית השירות – הן יוחלפו.

אפל לא ציינה מהו הגורם לבעיות הרעשים, אם כי ההערכות מדברות על בעיות בחומרה. לקוחות מתלוננים על התקלות האלה מזה חודשים. כבר בחודש מאי האחרון פרסמה אפל באתר שלה עצות לאיתור תקלות רעשים, מתוך הנחה שהן נובעות מהפרעות אלחוט או מאפליקציות מסוימות, אך כעת מסתבר כי אין זה המקרה.

תוכנית השירות של אפל מכסה את השירות למוצר בכל העולם, ומכסה את ה-AirPods Pro למשך שנתיים מיום הרכישה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים