התו הסגול? לסלקום יש מדחום סגול

סלקום החלה לשווק את המדחום הסגול לעסקים, המסופק על ידי חברת תל-עד אלקטרוניקה - מכשיר בדמות מסך עם מצלמה מובנית, שמשולבת בו אפליקציה למדידת חום והמאפשר מדידת חום אוטומטית ללקוחות, לאורחים ולעובדים, ללא צורך באקדח חום או במגע אנושי

המדחום הסגול לעסקים של סלקום. צילום: יח"צ

על רקע החזרה לשגרה של המשק הישראלי, החלה סלקום לשווק את המדחום הסגול לעסקים, המסופק על ידי חברת תל-עד אלקטרוניקה – מכשיר מתקדם, בדמות מסך עם מצלמה מובנית שמשולבת בו  אפליקציה למדידת חום. המכשיר הייעודי מאפשר מדידת חום אוטומטית ללקוחות, לאורחים ולעובדים, ללא צורך באקדח חום או במגע אנושי, ובכך מאפשר לחסוך בכוח אדם ולמנוע תורים בכניסה.

בהפעלת המדחום לא נדרש מגע אנושי לביצוע הבדיקה, מאחר שהמכשיר עומד על מעמד בכניסה למתחם ומבצע זיהוי מידי של חום, כשסף המדידה מוגדר על 37.8 מעלות צלזיוס, אבל ניתן לשינוי על ידי הלקוח. לדברי החברה, המדידה מתבצעת ברמת דיוק גבוהה (סטייה של עד 0.3 מעלות), ללא מעורבות אנושית מעבר לנבדק עצמו, ובכך מונע סיכון לאנשים אחרים.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולתקנות שעת חירום, חלה חובה על מעסיק/בעל עסק למדוד חום לכל לקוח/אדם שמבקש להיכנס לאתר – בתי עסק, רשתות קמעוניות, קניונים, בתי ספר, בתי מלון, מרכזי קניות, מסעדות, מקומות בילוי, מפעלים ועוד.

ברגע שהאדם נעמד מול המסך, יופיעו פניו על המסך. המדחום מזהה שאדם עומד מולו ומודד את חום גופו ללא צורך במגע יד אדם, כאשר המצלמה מזהה את העומד מולה גם אם הוא עוטה עליו מסכה, וגם במרחק של שניים-שלושה מטרים. המערכת מדווחת על חום הגוף גם בהקראה קולית וגם בחיווי על המסך. אם החום הנמדד עולה על סף חום הגוף המותר, יישמע צפצוף, החום יוקרא בהקראה קולית ויופיע על גבי המסך בחיווי אדום.

המכשיר מאפשר גם להפיק דו"ח בכל רגע נתון של מספר האנשים שנכנסו ומה מדד החום שלהם.

לירון ליבוביץ, מנהלת מחלקת IOT, סלקום. צילום: סיון פרג'

לירון ליבוביץ', מנהלת מחלקת IoT, קבוצת סלקום: "המדחום הסגול המשווק על ידי סלקום מספק פתרון אופטימלי למדידת חום בכניסה לכל אתר, תוך שהוא מציע יתרונות בולטים בפשטות השימוש והתפעול. התקנתו פשוטה ומהירה על ידי הלקוח עצמו, ולא נדרשת אינטגרציה או התקנה וחיבור למערכות נוספות".

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים