מהיר יותר – זיכרון חדש של ווסטן דיגיטל בתקן USF 3.1 החדש

ווסטרן דיגיטל הכריזה על זיכרון בתקן הזיכרון החדש USF 3.1, שנקבע והוכרז בארגון התקינה JEDEC בסוף ינואר 2020, שאמור לספק לטלפונים חכמים מודרניים את האפשרות לשמור ולשנע נתונים בקצב מהיר יותר כדי להתאים לקצב העברת הנתונים ברשתות 5G

ווסטרן דיגיטל, יצרנית הזיכרונות והכוננים, הכריזה על יישום ראשון של תקן הזיכרון החדש USF 3.1, שנקבע והוכרז בארגון התקינה JEDEC בסוף ינואר 2020. מדובר בתקן זיכרון אחסון חדש, שאמור לספק לטלפונים חכמים מודרניים את האפשרות לשמור ולשנע נתונים בקצב מהיר יותר כדי להתאים לקצב העברת הנתונים ברשתות 5G.

הטלפונים המובילים כיום בשוק מגיעים עם זיכרון אחסון מסוג UFS 3.0, שעליו הכריזה JEDEC לפני כשנה, והם מספקים מהירות עבודה מרבית של 600 מגה-ביט/שנייה. הזיכרון החדש של ווסטרן דיגיטל כבר מציע מהירות כתיבה טורית של עד 800 מגה-ביט/שנייה, וגם אם לא מדובר במיצוי הפוטנציאל של התקן, עדיין מדובר באחוזים ניכרים של שיפור.

הזיכרון, שזכה לשם iNAND MC EU521, תומך גם בשימוש בזיכרון המטמון של זיכרון ה-NAND, המיוצר בטכנולוגיית SLC, כדי לשפר עוד יותר את מהירות העברת הנתונים בתווך הפיזי, וכדי לייעל, לדוגמה, הורדת קבצים בנפחים גדולים, כמו סרטים באיכות של 4K/8K.

"טלפונים חכמים דורשים כיום יותר ביצועים ותכולה מכיוון שלעיתים קרובות הם משמשים כהתקן המחשוב העיקרי עבור כל דבר כמעט, החל מהזרמת וידיאו, דרך השמעת מוזיקה, גיימינג וצילום ועד תשלומים ומיפוי," אמר סגן הנשיא הבכיר והמנכ"ל, הויברט ורהואיבן, היחידה העסקית לרכבים, מובייל ותחומים מתפתחים.

עוד סימן לעידן הנוכחי הוא, שווסטרן דיגיטל מציעה את זיכרון האחסון החדש שלה בנפחים של 256/128 גיגה-בייט ולא פחות מזה. טלפונים עם הזיכרונות החדשים לא צפויים להגיע לשוק לפני סוף השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים