רוצים להתחיל להיכנס לכושר? הצמיד הזה הוא בדיוק בשבילכם

ה- Honor Band 5 של וואווי הוא צמיד שטוח וקל לתפעול – אבל גם עם סוללה שמספקת זמן עבודה נמוך יחסית ● אם אתם חולי כושר, כדאי שתשקלו צמידים אחרים, אבל אם אתם רוצים קצת לזוז מהספה, ה- Honor Band 5 יסייע לכם היטב לעשות את זה

ה-Honor Band 5 של וואווי. צילום: יח"צ

התחרות על לב הלקוחות של צמידי הכושר הזולים הולכת וגדלה. כמו בעולם השעונים (ו-ודאי הסמארטפונים), גם לוואווי יש מה לומר בשוק הזה. החברה הסינית מפיצה את צמידי הכושר שלה תחת המותג Honor, שנחשב עממי יותר. באחרונה היא השיקה את Honor Band 5 והכוונה שלה ברורה – להתחרות ראש בראש ב-Mi Band 4 של שיאומי, שנחשב למלך של השוק הזה.

ההשוואה בין שני הצמידים נדרשת. בדיוק כמו ה-Mi Band 4, מציע ה-Honor Band 5 מסך AMOLED בגודל 0.95 אינץ', שהינו מספיק בהיר כדי לצפות בנתונים גם ביום של שמש בוהקת. בדיוק כמו המתחרה, יש לו כפתור קטן בתחתית התצוגה, שלחיצה עליו מעירה את הצמיד כדי להראות, בתור התחלה, את המסך הראשי עם השעה ועם מספר הצעדים שהלובש אותו צעד באותו היום. בנוסף, גם המכשיר של וואווי תומך באפשרות להיכנס עם הצמיד לבריכה כדי לשחות לעומק של עד 50 מטר. גם במקרה של Honor Band 5 המערכת טוענת שהיא יודעת לזהות את סוג השחייה, כמו גם פעילויות אחרות, שניתנות לבחירה מהצמיד עצמו.

יעלו ויבואו ההבדלים

יש גם, כמובן, לא מעט הבדלים בין שני הצמידים: הבולט ביניהם הוא שהרצועה של צמיד הכושר החדש של וואווי אינה ניתקת. אפשר לרכוש אותה בצבע שחור, ורוד או כחול, אבל מאותו הרגע, זה מה שיש. שיאומי השיקה ביחד לא מעט רצועות בצבעים רבים להחלפה, מעצם טבעו של הצמיד, שכדי להטעין אותו צריך להוציאו מהמקום. בנוסף, ה-Mi Band 4 מציע לא מעט רקעים, לעומת מספר מצומצם מאוד שמציעה וואווי.

אבל הצמיד של וואווי שטוח יותר וקל יותר לתפעול מדויק. גם הצלמיות שבחרה החברה, לאחר העדכון, בהירות, צבעוניות ונחמדות לעין. מעבר לכך, ה-Honor Band 5 מציע עוד שני דברים שה-Mi Band 4 נכשל בהם: הצגת התראות מלאה בעברית. אמנם, לא רואים את צלמיות האימוג'י, אבל מעבר לכך, התצוגה של ההתראה ברורה, קריאה ונוחה מאוד לעין. הדבר הנוסף הוא שבצמיד של וואווי אפשר, באמצעות לחיצה במסך הראשי, לראות בקלות את מצב הסוללה וגם את הטמפרטורה הנוכחית, במעלות צלזיוס. כמו כן, הצמיד מאפשר לדחות בקלות שיחות נכנסות, ולראות את השם ו/או המספר במקרה של שיחות מוחמצות.

כמו רוב החפצים החכמים הלבישים, גם ההגדרה, ההתאמה והשליטה ב-Honor Band 5 מתבצעות דרך אפליקציית הבריאות של וואווי. דרכה אפשר לשלוט באפליקציות בטלפון שיוכלו להשאיר התראות בשעון, לקבוע האם יבוצע ניטור שינה וניטור דופק רציף, וכמובן ניתן לעקוב אחר הנתונים השוטפים של השימוש באופן נוח. כמו כן, אפשר להגדיר מחוות שימוש, למשל הרמת היד להקלדת המסך וסיבוב הזרוע כדי לעבור בין התצוגות האפשרויות.

לא הכל ורוד

האכזבה הממשית היחידה שיש לי מהשעון הזה היא זמן העבודה שלו. הוא מגיע עם סוללת 110 מילי אמפר לשעה ולפי החברה, היא אמורה להספיק עד 14 ימי שימוש. אם זה היה נכון, זה היה בהחלט נחמד, ואפילו בר תחרות לזמן העבודה של ה-Mi Band 4, שמגיע ל-20 ימים. אבל בפועל, עם ניטור שינה ועם ניטור רציף של הדופק, לא הצלחתי להגיע לקצה היום החמישי בלי טעינה. לפחות הטעינה מהירה מאוד, כי נו, טוב, כמה זמן כבר צריך כדי להטעין סוללה בנפח עבודה שכזה. המטען עצמו מבוסס על חיבור רצועה למקום המתאים, ואחרי שמתרגלים זה קל והסוללה יושבת היטב במקום, כך שאין סכנה שהיא תיפול מהמטען בלי שהמשתמש ישים לב.

בשורה התחתונה, ה-Honor Band 5 הוא צמיד כושר חכם ונוח לשימוש, כולל עבור אלה שחשובות להם ההתראות המגיעות מהמכשיר ולא מעוניינים ברכישת מכשיר חכם עתיר ביצועים (שדורש השקעה של לפחות עוד כמה מאות שקלים). אולם, הוא לא מיועד עבור אלה שליבת החיים שלהם סובבת סביב עולם הכושר הגופני, אלא עבור אלה שרוצים לוודא שהם קצת מזיזים את התחת בכל יום ושורפים מעט יותר משבע קלוריות. עבורם, הוא יותר ממתאים.

עוד דבר שיש לציין הוא שבמהלך הזמן הקצר יחסית שבו ה-Honor Band 5 נמצא אצלי, הוא כבר קיבל מספר עדכונים ששיפרו במעט את זמן העבודה שלו, אבל עוד יותר את התצוגה שלו. העדכונים הללו כללו הוספה של כמה רקעים, כך שנכון לכתיבת שורות אלה ניתן לבחור אחד משמונה רקעים במקום אחד משלושה. אולי עם הזמן, ההיבט הזה ישתפר עוד.

צמיד הכושר החדש של וואווי הגיע לבדיקה באמצעות Banggood, ומחירו בחנות עומד על 46.99 דולר. עם זאת, באמצעות הקופון המיוחד BGTZVIB5, אפשר לרכוש אותו כעת במחיר נוח במיוחד של 31.99 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים