דדי פרלמוטר, סגן נשיא באינטל: "רוב האנשים לא זקוקים לכרטיס תצוגה עתיר ביצועים"

"מה שרוב האנשים צריכים - ובעצם לזה הם מתכוונים כשהם מדברים על יכולות תצוגה - זה מדיה", אמר פרלמוטר בכנס הטכנולוגיה, המדיה והטלקום של מורגן סטנלי ● לדבריו, "יותר אנשים עורכים סרטי וידיאו וצופים בהם, מאשר משחקים במשחקי תלת-ממד"

"כשאנשים חושבים על תצוגה, הם חושבים על משחקי מלחמה תלת-ממדיים ועל דימוי מציאות. אני לא מתכוון לפטור זאת כלאחר יד, אבל באופן יחסי השוק הזה מושך אליו מעט משתמשים", כך אמר דדי פרלמוטר, סגן הנשיא הביצועי של אינטל (Intel), בכנס הטכנולוגיה, המדיה והטלקום של מורגן סטנלי (Morgan Stanley).

לדברי פרלמוטר, רוב משתמשי המחשבים אינם זקוקים לכרטיס תצוגה עתיר ביצועים במחשב שלהם. לטענתו, מה שרוב האנשים צריכים – ובעצם לזה הם מתכוונים כשהם מדברים על יכולות תצוגה – זה מדיה. "יותר אנשים עורכים סרטי וידיאו וצופים בהם, מאשר משחקים במשחקי תלת-ממד. אני לא חושב שמי שיש לו כרטיס תצוגה טוב יותר נהנה מהבדל גדול. התפקודיות מעבר לתצוגה היא החשובה". לדבריו, "חשוב לשלב יותר תפקודיות במעבד הראשי, וכמובן לדאוג לחיי סוללה ארוכים יותר".

שוק כרטיסי התצוגה הגבוהה נשלט כיום באופן מוחלט בידי Nvidia ו-ATI – חטיבת כרטיסי התצוגה של AMD. בזמנו, חשבה אינטל להיכנס לתחום זה, ועסקה בפיתוח מעבד גרפי מרובה ליבות, אך בסופו של דבר החליטה לסגת מכוונתה, לפחות באופן זמני. דור המעבדים הראשיים הנוכחי של אינטל כבר כולל שבב תצוגה מוכלל, ולמרות שהוא איכותי יותר מהדורות הקודמים של השבבים הגרפיים המוכללים שהציעה החברה, הוא עדיין אינו יכול להתמודד בשוק הגיימרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים