סמסונג מחממת מנועים לקראת CES: הציגה מחשב חדש

הגרסה המעודכנת של ה-Notebook 9 Pen כוללת מסך של 15 אינץ', נוסף על ה-13 אינץ' הקיים, וסוללה שיכולה לעבוד במשך 15 שעות ● בסמסונג הפנימו את הביקורת על הגרסה הקודמת ויצרו מחשב שנראה פחות "זול" ● האם הוא גם יהיה פחות "זול" במחיר מקודמו הדי יקר ממילא?

ה-Notebook 9 Pen החדש של סמסונג, בגרסת ה-15 אינץ'. צילום: יח"צ

תערוכת CES, שתתקיים בחודש הבא בלאס וגאס, היא המקום הצפוף ביותר בעולם מבחינת חברות הטכנולוגיה כדי להשיג תשומת לב – מה שגורם להן להתחיל לפרסם את ההשקות שלהן שם עוד לפני התערוכה, כדי למשוך את העיתונות והמבקרים.

סמסונג החלה כבר לספר על מוצריה החדשים, שיוצגו ב-CES. ההודעה הראשונה שלה היא על גרסה מעודכנת של מחשב ה-Notebook 9 Pen, שמיועד לאמנים ולכל מי שזקוקים למחשב חזק במשקל הנמוך ביותר האפשרי. המחשב יוצע כעת גם בגודל מסך של 15 אינץ', נוסף על דגם ה-13 אינץ' הקודם.

אחת התכונות החדשות והחשובות של הדגם החדש היא S Pen משופר. כמו בן דודו, המצורף לסמארטפון ה-Note 9, העט החדש מאפשר זמן אחזור שלדברי החברה מהיר פי שניים מקודמו. סמסונג גם מציעה כעת ראשים מתחלפים ל-S Pen, המותאמים לצרכים של המשתמשים ולסגנונות רישום שונים.

הגרסה המעודכנת מציעה עיצוב חדש ועדכונים שונים, עם יציאות נוספות וסוללה חזקה, שלפי החברה תשרוד עבודה של 15 שעות ומאפשרת טעינה מהירה.

הדגמים החדשים נושאים את מעבדי Core i7 של אינטל מהדור השמיני, זיכרון RAM מסוג LPDDR3, וכן GIGA Wi-Fi, זיהוי פנים וסורק טביעת אצבע, שתי יציאות Thunderbolt 3, שקע USB-C וגם יציאת אוזניות, מיקרופון וחריץ microSD. בנוסף, הוא כולל מגבר חכם מסוג ThunderAmp ורמקולים של AKK, שהחברה מתארת אותם "באיכות סטודיו".

הודות לעיצוב המחודש שלו, המחשב נראה פחות "זול" – אחת הביקורות שהועלו נגד הגרסה הקודמת – והוא כולל כעת מסגרת מתכתית, ששוליה צומצמו כדי להגדיל את שטח המסך.

מחירו של הדגם החדש עדיין לא ידוע, אבל הוא יהיה כנראה מחשב יקר, בהתחשב בכך שהגרסה הקודמת עלתה החל מ-1,400 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים