סוני-אריקסון השיקה טלפון אנדרואיד ראשון

ה-Xperia X10 מצויד במסך מגע בגודל 4 אינץ' ובמצלמת 8.1 מגה-פיקסל ● בסוני-אריקסון תולים בו תקוות רבות, ומקווים שהוא יהווה תחרות הולמת ל-iPhone של אפל

סוני-אריקסון (Sony Ericsson) השיקה את טלפון האנדרואיד (Android) הראשון שלה – ה-X10 ממשפחת Xperia – ספינת הדגל במשפחת מוצרים חדשה, שתגיע לשווקים במחצית הראשונה של 2010, בתקווה שתהווה תחרות הולמת ל-iPhone של אפל (Apple). המכשיר החדש מצטרף לגל מכשירי האנדרואיד החדשים שמושקים בימים אלה על ידי HTC, סמסונג (Samsung) ומוטורולה (Motorola).

סוני-אריקסון תולה תקוות רבות במכשיר החדש, ולדברי ברט נורדברג, נשיא החברה, "התגובות למכשיר ממפעילות ברחבי העולם היו מצוינות. אנו נשיק אותו בהדרגה ברחבי העולם, כולל ביפן, במחצית הראשונה של 2010".

ה-X10 מצויד במסך מגע בגודל 4 אינץ' ובמצלמת 8.1 מגה-פיקסל. הוא יפעל עם גרסת 1.6 של אנדרואיד, שהולבשה עליה פלטפורמת UX ייחודית של סוני-אריקסון, המציעה, על פי החברה, חוויית משתמש משופרת, המשלבת תכונות בידור ומדיה, גישה לרשתות חברתיות וממשקים גרפיים עשירים.

סוני-אריקסון לא הראתה סימני התאוששות ברבעון השלישי, ודיווחה על הפסדים של 244 מיליון דולרים, בהשוואה להפסד של 36 מיליון דולרים ברבעון המקביל. גם נתח השוק העולמי שלה, לפי חברת המחקר IDC, צנח והגיע ברבעון השלישי ל-4.9%, לעומת 5.1% ברבעון הקודם, ו-8.4% ברבעון המקביל אשתקד. לדברי אנליסטים, עיקר כישלונה של סוני-אריקסון היה בהעדר היצע של מכשירים חכמים עם מסך מגע ובמחסור של דגמים חדשים ברמת הביניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים