Nexus 6P בישראל: האם נמצא המנצח הגדול?

המכשיר שהושק לפני כחודשיים בעולם החל להימכר היום (ד') גם כאן ● עד כה זכה לביקורות נלהבות, וברשימות האתרים הטכנולוגיים הוא ממוקם בין מכשירי האנדרואיד הטובים בעולם ● עושה לכם כבר חשק?

Nexus 6P

היום (ד') החל להימכר בישראל מכשיר הדגל החדש של גוגל (Google), ה-Nexus 6P, שהושק לפני כחודשיים בעולם. יצרניתו היא וואווי (Huawei) הסינית, ולדברי קובי כליף, מנכ"ל היבואנית של וואווי לישראל, בחירתה של גוגל בוואווי מהווה חותם איכות מן המעלה הראשונה".

המכשיר זכה לביקורות נלהבות בעולם, וברשימות האתרים הטכנולוגיים הוא  בין מכשירי האנדרואיד הטובים בעולם.

לדברי כליף, יש בארץ כ-60 אלף בעלי Nexus, שנחשבים לאוהדי המכשיר, והחברה מקווה להרחיב מעגל את משתמשי המכשיר, בזכות התכונה הייחודית לו – היותו מופעל באנדרואיד נקי לחלוטין, ללא כל מעטפת למערכת ההפעלה, שהיא העדכנית ביותר. המכשיר כולל את עדכוני התוכנה האחרונים ביותר, כמו גם את האפשרות לקבל את העדכונים והגרסאות החדשות שייצאו לשוק ישירות מגוגל.

קובי כליף, מנכ"ל היבואנית של וואווי לישראל. צילום: יח"צ

קובי כליף, מנכ"ל היבואנית של וואווי לישראל. צילום: יח"צ

"לא בכדי בחרה גוגל בוואווי לייצר עבורה את סמארטפון הדגל שלה", ציין כליף. "וואווי, שעשתה קפיצת מדרגה טכנולוגית דרמטית בשנים האחרונות, הצליחה עם ה-Nexus 6P לגבור ולנצח כמעט בכל פרמטר את יצרניות הסמארטפונים המתחרות. הגיע הזמן שהציבור בישראל יבין שסמארטפון סיני יכול להיות איכותי, הכי איכותי שיש כיום".

זכוכית מחוזקת וחסינה בפני שריטות

יצוין כי לאחרונה הושק גם "האח הקטן" של ה-Nexus 6P, הוא ה-Nexus 5X – הדגם הסטנדרטי לעומת ה-P6 השייך לקטגוריית הפרימיום, המיוצר על ידי LG, שבמשך שנתיים ייצרה את מכשירי Nexus של גוגל.

ה-Nexus 6P הוא בעל חיישן טביעת אצבע הממוקם בגב המכשיר, ועשוי כולו אלומיניום בעובי של 7.3 מ"מ בלבד. המכשיר מציג מסך AMOLED WQHD בגודל 5.7 אינץ' עשוי מזכוכית מחוזקת וחסינה בפני שריטות מסוג Gorilla Glass 4, עם רזולוציה של 2560×1440 וצפיפות פיקסלים של ppi518. וואווי שילבה במכשיר את הגרסה האחרונה (2.1) של מעבד Snapdragon 810 של שמונה ליבתי של קוואלקום (Qualcomm) במהירות 2 ג'יגה-הרץ, עם נפח זיכרון עבודה של 3 ג'יגה-בייט.

ה-6P תומך בגלישה ברשתות תקשורת מדור 4 (LTE G4) והוא בעל סוללה של 3,450 מילי-אמפר לשעה, ותומך בטעינה מהירה באמצעות חיבור מסוג USB Type C.

מצלמת המכשיר האחורית היא של 12.3 מגה-פיקסל, המצלמת וידיאו באיכות 4k Full HD. במכשיר מוטמעות אפליקציות לשיפור הצילום והתמונות. ה-Nexus 6P מצויד במצלמה קדמית של שמונה מגה פיקסל עם טכנולוגיית HDR  פלוס.

המכשיר יוצע בארץ בצבעי שחור, אלומיניום ולבן, ועם זיכרון אחסון של 32 או 64 ג'יגה בייט, והחברה אף תביא לארץ מכשירים עם 128 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון.

המכשיר נמכר בארץ בקרב רשתות וחנויות האלקטרוניקה העצמאיות ואצל המפעילות סלקום ופרטנר.

המחיר המומלץ לצרכן עומד על 2,999-3,099 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים