מחקר: האתחול של חלונות 7 אינו מהיר יותר

חברת iolo Technologies, אשר מציעה תוכנות לתחזוקת מחשבים, טוענת כי במקרים רבים האתחול של חלונות 7 עשוי להיות ממושך אפילו מזה של חלונות ויסטה ● עוד מצאה iolo Technologies, כי בדומה לגרסאות קודמות של חלונות, גם בחלונות 7, עם הזמן הולך האתחול ומתארך

למרות שמערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט (Microsoft), חלונות 7 (Windows 7), זכתה לשבחים רבים, ולא אחת נטען כי האתחול והכיבוי של המחשב מהירים יותר מאשר בגרסאות קודמות של חלונות, הרי שחברת iolo Technologies, אשר מציעה תוכנות לתחזוקת מחשבים, טוענת כי במקרים רבים האתחול של חלונות 7 עשוי להיות ממושך אפילו מזה של חלונות ויסטה (Windows 7).

במבחנים שנערכו במעבדות iolo Technologies, במחשב חדש לחלוטין, נמצא כי עם חלונות 7 נמשך האתחול דקה ו-34 שניות, בעוד שעם חלונות ויסטה נמשך האתחול דקה ושש שניות בלבד. המדידה לא הסתיימה ברגע שהופיעה המכתבה – לאחר כארבעים שניות – אלא רק ברגע שבו ניתן היה לעשות שימוש מלא במחשב, "כאשר הצריכה של משאבי העיבוד כבר לא הייתה גבוהה יחסית והמחשב היה פנוי באמת".

עוד מצאה iolo Technologies, כי בדומה לגרסאות קודמות של חלונות, גם בחלונות 7, עם הזמן הולך האתחול ומתארך – אחרי שלושה חודשים האתחול עשוי להיות ארוך בכדקה בהשוואה למחשב חדש לחלוטין ולהגיע לשתי דקות ו-34 שניות. במבחנים שנערכו אחרי שלושה חודשים ואחרי שישה חודשים הייתה אמנם חלונות 7 טובה מוויסטה, אך בדרך כלל היא "פיגרה אחרי הגרסה הוותיקה פיגור משמעותי".

לא ניתן היה לקבל תגובה מדובר מיקרוסופט.

את הממצאים המלאים הבטיחה חברת iolo Technologies לפרסם בשבוע הבא, ולא נראה כי אלה חדשות טובות מבחינתה של מיקרוסופט – שטוענת כי מערכת ההפעלה החדשה טובה מקודמותיה בכל הקשור לפעולות הבסיסיות ביותר, דוגמת אתחול המחשב.

אגב, בוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) זכתה מערכת ההפעלה החדשה לביקורת אוהדת יותר: הבוחן וולט מוסברג העניק לחלונות 7 ציונים גבוהים ואף כתב, כי מיקרוסופט מעניקה כעת לאפל (Apple) תחרות קשה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים