אמזון החליטה שעובדים צריכים להתקרב למשרדים, כולל ברילוקיישן

בתקופת הקורונה ובשל הרגלי העבודה מרחוק, היו עובדים שעברו להתגורר במקומות מרחוקים וכעת הם מתבקשים לעבור דירה ולחזור לסיאטל ● לדברי המנכ"ל אנדי ג'סי, "למידה מעמיתים היא מאוד שימושית וקרטית"

קרא לעובדים לחזור למשרדים או שיפוטרו. אנדי ג'סי, מנכ"ל אמזון.

כחלק ממדיניות החזרה למשרד שלה, אמזון מבקשת כעת מחלק מעובדיה בארה"ב להתקרב שוב אל משרדי החברה הממוקמים בסיאטל, בה שוכן המטה של ענקית הקמעונאות אונליין. העובדים יידרשו לעשות זאת, גם אם משמעות הדבר היא שיאלצו לעבור דירה ולעשות רילוקיישן. החברה עדיין לא בישרה בדיוק מה היקף העובדים שיושפעו מהשינוי, אבל המדיניות הזו יכולה בהחלט להשפיע על רבים שעברו לעבוד מהבית במהלך מגיפת הקורונה, ושכעת יתבקשו לחזור לאזור שבו ממוקם המשרד המקורי שבו עבדו.

ההחלטה לגבי השאלה מי יצטרכו לעבור דירה בגלל המדיניות החדשה יתקבלו ברמת המחלקה כשמספר העובדים שיושפעו מהמהלך עדיין לא ידוע, כאמור, כך דיווחה בלומברג ניוז. לפי הסיאטל טיימס, שציטט הודעות סלאק (Slack) פנימיות, מלבד במקרים ייחודיים שיזכו בהחרגה, הבחירה העומדת בפני חלק מהעובדים של אמזון היא לעבור דירה – או להתפטר.

מטה אמזון בעיר סיאטל, ארה"ב.

מטה אמזון בעיר סיאטל, ארה"ב. צילום: ShutterStock

ג'סי: "למידה מעמיתים היא מאוד שימושית וקרטית"

ההכרזה מגיעה לאחר שאמזון קבעה שהעובדים יעבדו מהמשרד שלושה ימים בשבוע החל ממאי. בפוסט בבלוג שעלה בפברואר ציין המנכ"ל, אנדי ג'סי, כי החברה קיבלה את ההחלטה ש-"למידה מעמיתים היא מאוד שימושית וקרטית" בשביל העובדים, במיוחד החדשים יותר. משמע שאמזון סבורה כי האינטראקציה הפיזית בין צוותי העובדים מייעלת את עבודתם.

ג'סי אמר גם כי החברה "אופטימית לגבי ההשפעה החיובית" שתהיה למדיניות החזרה למשרד על עובדיה ולקוחותיה. עם זאת, הוא הודה כי חלק מהעובדים עלולים להתקשות להסתגל לדרך העבודה הישנה-חדשה המונהגת כיום.

דובר אמזון, בראד גלסר, אמר כי החברה מספקת הטבות רילוקיישן לעובדים המתבקשים לעבור דירה. הוא גם ציין כי החברה "בוחנת את הדרכים הטובות ביותר להפגיש עוד צוותים באותם מקומות". לדבריו החברה "תתקשר ישירות עם העובדים כשנקבל החלטות שמשפיעות עליהם".

גלסר הוסיף והסביר את ההחלטה בהודעתו וציין כי "יש יותר אנרגיה, שיתוף פעולה וקשרים מאז שעבדנו יחד לפחות שלושה ימים בשבוע, ושמענו את זה מהרבה עובדים ומהעסקים שמקיפים את המשרדים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים