האקרים חשפו ברשת פרטים אישיים של מישל אובמה

מספר הביטוח הלאומי, מספרי טלפון, דו"ח אשראי ופרטים נוספים של הגברת הראשונה של ארה"ב נחשפו ברשת – ומעליהם הכותרת "תאשימי את בעלך, אותך אנחנו אוהבים" ● הדלפה זו מגיעה בסמוך לחשיפת פרטים אישיים על מפורסמים נוספים, בהם בריטני ספירס, מל גיבסון ודונלד טארמפ

פרטים אישיים של הגברת הראשונה של ארצות הברית, מישל אובמה, בהם מספר הביטוח הלאומי, מספרי טלפון ודו"ח אשראי על שמה, פורסמו אתמול (ג') ברשת. בדו"ח האשראי, המתוארך ל-11 במרץ 2013, מצוינים חשבונות בנק וכרטיסי אשראי שלה, מסגרות חשבון ותשלומים שבוצעו באיחור, אם כי ארבע הספרות האחרונות של כל חשבון מוסתרות. מעל הפרטים מופיעה פנייה אישית לגברת הראשונה: "תאשימי את בעלך, אותך אנחנו אוהבים".

הדלפת פרטים אלו מצטרפת למקרה אחר שהתרחש בתחילת השבוע. באתר האינטרנט Exposed.su – סיומת של ברית המועצות לשעבר שעדיין נמצאת, כך מתברר, בשימוש – החלו להתפרסם כבר שלשום פרטים רגישים של דמויות ציבוריות ידועות. בין היתר, נחשפו ברבים סגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, מנהל ה-FBI רוברט מילר, התובע הכללי אריק הולדר ומפקד משטרת לוס אנג'לס צ'רלי בק. אולם, מלבד אנשי הציבור, מככבים באתר גם ידוענים שפרטיהם נחשפו – ובכלל זה ארנולד שוורצנגר, אשטון קוצ'ר, ביונסה, בריטני ספירס, דונלד טראמפ, האלק הוגן, קים קרדשיאן, מל גיבסון, פריס הילטון ושרה פיילין.

ה-FBI מסר בתגובה, כי "אנו חוקרים את הפרשה, אך לפי שעה אין לנו מה להוסיף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים