תוצאות טובות לנטפליקס; מפסיקה לפרסם את מספר המנויים

החברה הציגה עליות בולטות הן בהכנסות והן ברווח ● לדבריה, מספר המנויים הוא לא מדד טוב כמו פעם למצבה של החברה, ולכן היא לא תפרסם אותו יותר

נטפליקס.

נטפליקס פרסמה בסוף השבוע תוצאות עסקיות טובות לרבעון הראשון של 2024. עם זאת, מה שמשך את תשומת הלב היה הודעת החברה שהיא מפסיקה לפרסם נתונים על מספר המנויים שלה. בעבר, מספר המנויים נחשב למדד מצוין למצבה של החברה, אולם לטענתה, זה כבר לא המצב, ולכן היא מפסיקה לפרסם את הנתון.

ולתוצאות: במהלך הרבעון המדווח, ההכנסות של נטפליקס עלו ב-14.8% והסתכמו ב-9.4 מיליארד דולר, הרווח הנקי זינק ב-55.9% ל-2.33 מיליארד דולר והרווח הנקי למניה טיפס ב-83.3% ל-5.28 דולר.

נתונים נוספים מעלים שההוצאות התפעוליות של החברה רשמו ברבעון הראשון עלייה של 4.2% ל-6.7 מיליארד דולר והרווח התפעולי זינק ב-53.6% ל-2.6 מיליארד.

בהנהלת החברה מסרו ש-"התחלנו את השנה בביצועים חזקים ובכוונתנו להמשיך לחתור לצמיחה בת קיימא. כדי להשיג זאת, אנחנו צריכים לגוון ולשפר את איכות המוצרים שאנחנו מציעים למנויים שלנו, עם סרטים וסדרות יותר טובים ויותר מעניינים. בנוסף, עלינו לחדש את השיווק ולמצוא מקורות הכנסה אחרים – בעיקר להגדיל את ההכנסות ממודעות. היה לנו רבעון טוב ואנחנו צופים בכל שנת 2024 גידול של בין 13% ל-15% בהכנסות". יצוין כי מדובר בהערכה נמוכה יותר מתחזיות האנליסטים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים