קבוצת אמנת מכרה משרדים תמורת כ-9.5 מיליון שקלים

המהלך - חלק ממה שמכנים בקבוצה "תהליך מיקוד עסקי" ● המשרדים שנמכרו ממוקמים ברחוב הברזל 32 בתל אביב ופעילות כל חברות הקבוצה מבוצעת כעת מהמטה שלה בבניין הסמוך, ברחוב הברזל 34

שמואל אלפסי, מנכ"ל קבוצת אמנת.

קבוצת אמנת הודיעה אתמול (ג') כי מכרה משרדים המשתרעים על פני כ-700 מ"ר, בנוסף למקומות חניה ומחסנים, ברמת החייל בתל אביב, תמורת כ-9.5 מיליון שקלים.

אמנת עוסקת בניהול ובביצוע פרויקטי מחשוב ותוכנה, ייעוץ ארגוני ואסטרטגי, ניהול פרויקטים מורכבים ומתן שירותי לוגיסטיקה ומיקור-חוץ. הקבוצה מכרה את המשרדים של חלק מהחברות הבנות שלה ברחוב הברזל 32 בתל אביב. כעת, כל הפעילות של אמנת מרוכזת בבניין הסמוך, ברחוב הברזל 34. באמנת מאמינים כי תזרים המזומנים הצפוי מהמכירה יהיה כ-9.5 מיליון שקלים והרווח החשבונאי הצפוי (לפני מס) יעמוד על כ-5.6 מיליון.

מכירת הנדל"ן היא חלק ממה שמכנים בקבוצה "תהליך מיקוד עסקי", שבו היא החלה בינואר 2023, במטרה לאחד את כל הפעילויות והחברות שלה תחת קורת גג אחת. מהלך נוסף שבוצע במסגרת תהליך זה הוא חיזוק חטיבת התוכנה, תחת סיסנת. בקבוצה לא פירטו למה בדיוק הכוונה. סיסנת, שליאור לוי גילור משמשת המנכ"לית שלה, כוללת מאות אנשי פיתוח וטכנולוגיה, ומורכבת מארבע חברות: סיסנת עצמה, שעוסקת בפיתוח תוכנה; טסנת, שעוסקת בבדיקות חומרה ותוכנה; תדיעד, שמתמחה בפיתוח ובאינטגרציה של מערכות ERP; וקונקור, שתחום פעילותה הוא פיתוח תוכנה במודל NearShore.

כחלק מהשינוי ביצעה אמנת מה שנקרא בפיה "ריענון ארגוני", שבמסגרתו מינה דירקטוריון הקבוצה את שמואל אלפסי כמנכ"ל שלה, לצד המשך כהונתו כמנכ"ל החברה הבת אמן. בנוסף, באוגוסט אשתקד מונה ערן אסף כסגן יו"ר פעיל של הקבוצה. במרץ 2023 החברה הכריזה על המשך מדיניות חלוקת דיווידנד בהיקף שלא יפחת מ-75% מהרווח לתקופה המיוחס לבעלי החברה האם.

אלפסי אמר כי "כחלק ממהלכי הקבוצה לחיזוק הסינרגיה בין החברות שלה ולמיקוד עסקי בפעילותה, היא השלימה מכירת משרדים תוך איחוד מטות, וקליטת עובדי החברה הבת טסנת והנהלתה במשרדי הקבוצה ברמת החייל. זהו צעד משמעותי, המקדם את מיצוי יכולות הקבוצה תוך שימוש טוב יותר במשאביה. קופת המזומנים של הקבוצה מאפשרת גמישות רבה בבחינת אפיקי צמיחה חדשים ואנחנו ממוקדים בצמיחת הקבוצה, לצד המשך המיקוד העסקי והשיפור התפעולי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים