תוצאות טובות לאברא: עליות תלולות בהכנסות וברווח

החברה הציגה ברבעון השני זינוק של 97% בהכנסות וקפיצה של יותר מפי שלושה ברווח הנקי

שי אוזון, מנכ"ל אברא.

חברת ה-IT אברא סיימה את הרבעון השני עם תוצאות טובות, שלא לומר טובות מאוד: דו"חות הרבעון, שאותם היא פרסמה היום (ב'), מראים על עליות תלולות הן בהכנסות והן ברווח הנקי.

ההכנסות הרבעוניות של אברא כמעט שהוכפלו – הן זינקו ב-97% ל-88.5 מיליון שקלים. הרווח הנקי קפץ ב-205%, שהם יותר מפי שלושה, ל-6.4 מיליון.

החברה רשמה נתונים חיוביים ביותר גם בסעיפים הגולמיים והתפעוליים: ההוצאות הגולמיות אמנם גדלו ברבעון ב-91.8% ל-63.9 מיליון שקלים, אולם הרווח הגולמי צמח ב-113.66% ל-24.6 מיליון. הרווח הגולמי השולי עמד על 28%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות רשמו עלייה של 100.6% ל-20.6 מיליון שקלים והרווח זינק ב-221.1% לארבעה מיליון. חבות המס שיקפה את הרווחיות הגדולה של החברה וזינקה ב-180% ל-2.5 מיליון.

שי אוזון, מנכ"ל אברא, אמר כי "התוצאות החזקות שלנו ממשיכות להראות את הצלחת אסטרטגיית הגידול של החברה, המשלבת רכישות מוצלחות וצמיחה אורגנית. במהלך הרבעון השני רכשנו את דוולור – רכישה שהרחיבה את היצע הפתרונות שלנו בתחום הפיתוח".

לדבריו, הרכישות והצמיחה האורגנית "מוכיחות את עצמן בכל רבעון מחדש. נמשיך בדרך זו גם בעתיד, להמשך צמיחה, בדגש על תהליכי השבחה, סינרגיה ויצירת מעטפת טכנולוגית מקצה לקצה עבור לקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים