טריפל סי שידרגה את הארכיון לחקר מורשת טבריה

במסגרת הפרויקט, הקימה טריפל סי מערך setup מקומי, הכולל 6 תחנות עבודה חדשות, שחוברו לשרת בו נשמרו כל המסמכים האצורים במרכז המורשת ● בשלב הבא של הפרויקט יוקם אתר אינטרנט, בו אפשר יהיה למצוא את כל המסמכים והתמונות של ארכיון מורשת טבריה.

חברת טריפל סי שידרגה את הארכיון לחקר מורשת טבריה, אשר כולל מסמכים מימי השלטון העותומאני בעיר, ביניהם פרוטוקולים של השלטון המקומי, תמונות רבות וכתבי חכמים מהמסירה התלמודית של העיר. היקפו של הפרויקט מוערך בכ-500 אלף דולרים.

במסגרת הפרויקט, הקימה טריפל סי מערך setup מקומי, הכולל 6 תחנות עבודה חדשות, שחוברו לשרת בו נשמרו כל המסמכים האצורים במרכז המורשת. אל השרת חובר דיסק, עליו נשמרים כל המסמכים החשובים. כל המסמכים צולמו והוצמדו להם מילות מפתח לחיפוש עתידי. כל מערכת הארכיון הועברה לענן הציבורי של החברה. בשלב הבא של הפרויקט יוקם אתר אינטרנט, בו אפשר יהיה למצוא את כל המסמכים והתמונות של ארכיון מורשת טבריה.

זוהר עובד, ראש עיריית טבריה, אמר, כי "במסגרת מודל החיים העירוני, מודל 'עבר מצמיח עתיד', אנו פועלים להידוק הקשר בין הציבור הרחב למורשתה הייחודית של העיר טבריה. זוהי זכות עבורנו להוביל מהלך לשימור הידע הרב והפצתו. מזה זמן רב אנו מנסים לאתר פתרון לשימור המסמכים ההיסטוריים, וכעת, בסיוע תרומתו הנדיבה של רוני עמרני וההירתמות המקצועית והאדיבה של חברת טריפל סי, כל המסמכים ישמרו, כך שנוכל לספר את סיפורה של טבריה לדורות הבאים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים