היי שלום קורטנה

מיקרוסופט מכריזה על סיום עידן ומעלימה את העוזרת האישית ● האם תהיה לה מחליפה? ● מה זה אומר על עידן העוזרות האשיות

קורטנה - העוזרת הקולית של מיקרוסופט. צילום אילוסטרציה: BigStock

אפליקציית קורטנה, הסוף. העוזרת האישית של מיקרוסופט, תפסיק להיתמך בידי החברה במערכות ההפעלה אנדרואיד וב-iOS כאחד החל מב-31 בינואר הקרוב.

החברה הודיעה על כך באתרי התמיכה שלה במספר מדינות כמו בריטניה, קנדה ואוסטרליה, אבל גם ספרד, גרמניה, מקסיקו, הודו ואחרות ברשימה, ואפשר להניח שזה יקרה באופן גלובלי, למרות שמדינות כמו ארצות הברית אינן מוזכרות בהודעה.

מדובר בתהליך שהחל לאחר שבמיקרוסופט הבינו שלמרות המאמצים שהשקיעו מאז ההשקה של האפליקציות ב-2015, קורטנה לא מצליחה לספק תחרות של ממש ל-Google Assistant ואלקסה של אמזון ולכן החליטה למקד אותה יותר אל הכיוון העסקי ולשלב אותה בתוך יישומי Microsoft 365. אחר ההיבטים הראשונים לכך הוא השילוב של ב-Outlook עבור iOS ואנדרואיד כך שהיא תוכל לשלוח הודעות ולקרוא מיילים.

לפי הודעת החברה, במדינות שיפסיקו להיתמך, החל ב-31 בינואר, כאמור, כל התכנים שנוצרו באמצעות קורטנה לא יתפקדו יותר בתוך האפליקציה, כולל תזכורות, רשימות וכדומה, וגם לא במשגר של מיקרוסופט, אבל הם יישארו זמינים לגישה דרך קורטנה ב-Windows. בנוסף הם יסונכרנו לאפליקציית המטלות To Do של מיקרוסופט שניתן להוריד בחינם מחנויות האפליקציות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים