חברת סטארט-אפ חדשה נחשפת: זורו מגייסת 11.5 מיליון דולר

פועלת בתחום האופטימיזציה של הטבות בריאות לעובדים, מעסיקים וסוכנים * כספי הגיוס ישמשו להעמקת הפיתוח והרחבת מעגלי השיווק במיקוד על השוק האמריקני

גיא איזיקיאל, מנכ״ל ומייסד שותף בזורו

זורו, חברת סטארט-אפ חלוצה בתחום האופטימיזציה של הטבות בריאות לעובדים, מעסיקים וסוכנים, נחשפה והודיעה על סבב גיוס של 11.5 מיליון דולר בהובלה משותפת של פיטנגו ו-10D. הכספים ישמשו להאצת מאמצי המחקר והפיתוח של החברה ולהרחבת מעגל הלקוחות.

החברה ממקדת את השיווק לשוק האמריקני, שבו נושא ההטבות וביטוחי הבריאות לעובדים הוא מורכב, עמום ומכביד. עבור המעסיקים והסוכנים, תהליך הצעת ההטבות מביא לעיתים קרובות לחריגות תקציב בלתי צפויות, התעסקות אינסופית והסחת דעת של המעסיק. עבור העובדים, רוב הטבות הבריאות המוצעות הן כלליות וגנריות, ולרוב לגמרי מחוץ לשליטתם.

הפלטפורמה של זורו מנסה לשנות ולפשט את התהליך על ידי ניתוח יעדי ההטבות של המעסיקים ויוצרת תקציב מקיף וקצבה לכל עובד או קבוצת עובדים. הפלטפורמה מספקת פתרון לניהול ביטוחים מקצה לקצה על פני ממשק אחד, שמנהל את ההטבות בצורה אפקטיבית. בנוסף, הפלטפורמה פועלת כמלווה פיננסית, המנתחת את צורכי הבריאות של העובדים, המצב המשפחתי, סיכויי סיכונים ומאפיינים אישיים אחרים, ומייצרת חבילת הטבות מומלצת, המורכבת מביטוח בריאות, כיסויים משלימים, פתרונות בריאות דיגיטליים ייחודיים ושירותים אחרים בעלי ערך כלכלי.

גיא איזיקיאל, מנכ״ל ומייסד שותף בזורו: "זורו נמצאת בצומת החשוב בין מגזרי הבריאות והפיננסים. אנו גאים שפיתחנו טכנולוגיה שהופכת את הצעת תוכניות ביטוח הבריאות לעובדים לשקופות יותר, חסכוניות יותר ומותאמות אישית. הפתרון שלנו משדרג את המודלים המיושנים של הטבות בריאות לעובדים ומעניק למעסיקים יכולות לחיזוי עלויות מראש, תוך שהוא מספק לעובדים את הכיסוי המתאים ביותר לצורכיהם. צוות זורו מורכב ממומחים בתחומי הבריאות, האינשורטק, התוכנה והביג דטה, המהווים נכס ייחודי, שמאפשר לנו להגשים את המשימה החשובה של הנגשת שירותי בריאות איכותיים במחירים נגישים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דן דן

    צוות חלש. מוצר מיותר - פתרון שמחפש בעיה. חדשנות פרהיסטורית.

אירועים קרובים