חברת רדט מבית מטריקס תייצג את אנדרס אנד האוזר בישראל

שיתוף הפעולה בין השתיים ימצב את רדט כמובילה הישראלית לפתרונות המכשור והבקרה בכל תחומי התעשייה

רדט תייצג בישראל את אנדרס אנד האוזר.

רדט, חברה בת של מטריקס, המספקת פתרונות בקרה ואוטומציה, תקשורת, בדיקה ומדידה, שירות וכיול, חתמה על הסכם ייצוג עם קבוצת אנדרס אנד האוזר (Endress+Hauser) השוויצרית, שמספקת פתרונות מכשור ומדידה להנדסת תהליכים תעשייתיים. רדט תחל לייצג באופן רשמי את אנדרס אנד האוזר בישראל החל מהיום (ה'). במסגרת ההסכם רדט תייעץ, תטמיע, תשווק, תתמוך ותמכור מוצרים, שירותים ופתרונות של אנדרס אנד האוזר בישראל. שיתוף הפעולה בין החברות יאפשר לרדט להציע ללקוחותיה את סל המוצרים המגוון והרחב ביותר לתהליכים תעשייתיים וימצב את רדט כמובילה הישראלית לפתרונות המכשור והבקרה לתחומי התעשייה. החברות מעריכות כי שיתוף הפעולה יניב בעתיד הקרוב עסקאות בסך מיליוני יורו.

אנדרס אנד האוזר היא מובילה עולמית במכשור מדידה, שירותים ופתרונות להנדסת תהליכים תעשייתיים. החברה מספקת פתרונות תהליכים לזרימה, גובה, לחץ, אנליטיקה, טמפרטורה, הקלטה ותקשורת דיגיטלית, תוך אופטימיזציה של תהליכים במונחים של יעילות כלכלית, בטיחות והשפעה סביבתית. פתרונות החברה מיושמים כיום במגוון רחב של חברות תעשייתיות ישראליות מובילות בתחום מדעי החיים, מזון ומשקאות, כימיקלים ועוד. הפתרונות של אנדרס אנד האוזר עומדים בתקנים המחמירים ביותר בשוקי אירופה, ארה"ב וישראל.

במעמד החתימה על הסכם הייצוג. מימין: אמיר קוזלובסקי - מנכ"ל רדט, ורטו שאובלין – מנהל פיתוח עסקי באנדרס אנד האוזר.

במעמד החתימה על הסכם הייצוג. מימין: אמיר קוזלובסקי – מנכ"ל רדט, ורטו שאובלין – מנהל פיתוח עסקי באנדרס אנד האוזר. צילום: יח"צ מטריקס

אמיר קוזלובסקי, מנכ"ל רדט, אמר: "הסכם זה מהווה חיזוק משמעותי ליכולות המקצועיות של שני הצדדים. ביחד עם אנדרס אנד האוזר נוכל להעמיק את סל הפתרונות שלנו עבור לקוחותינו ולספק להם פתרון מקצה לקצה המותאם לצרכיהם המדויקים".

דירק בוגנר, מנהל אזורי אירופה ואפריקה באנדרס אנד האוזר ציין, כי "התמיכה הטכנולוגית החזקה של רדט מאפשרת ללקוחותינו לקבל את כל הפתרונות שהם צריכים תחת קורת גג אחת. אנו רואים ברדט ובמטריקס כוח משמעותי, שיכול לעזור לנו לחזק את מעמדנו בישראל ולהביא את הפתרונות המתקדמים בעולם ליותר לקוחות".

 

בתמונה למעלה, מימין: סלאביק פיאטיגורסקי – מנהל חטיבת שירות וכיול ברדט, אמיר קוזלובסקי – מנכ"ל רדט, רטו שאובלין – מנהל פיתוח עסקי באנדרס אנד האוזר, אירה מילר – מנהלת שרות אנדרס אנד האוזר ברדט, יוני בחני – מנהל חטיבת צב"ד ברדט ואלון סאלימן – מנהל חטיבת בקרה ואוטומציה ברדט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים