בנדא מגנטיק תפיץ את קו מוצרי ThinkSmart Office של לנובו בישראל

מוצרי ThinkSmart Office הם חלק מחטיבת המשרד החכם, חטיבה ייעודית בלנובו שנועדה לספק מענה לצורך הגלובלי המתגבר לפתרונות עבודה מרחוק, המתמודד עם אתגרים משמעותיים בהיבטי פרטיות, פרודוקטיביות ועבודת צוות, למול הצורך של העובדים בסביבת עבודה דינמית ובשליטה גדולה יותר בלוחות הזמנים

לנובו ישראל מינתה את בנדא מגנטיק כמפיצה רשמית של קו מוצרי ThinkSmart Office, שתצטרף למערך ההפצה הרחב של חברת לנובו בתחומי המחשוב החכם.

מוצרי ThinkSmart Office הם חלק מחטיבת המשרד החכם, חטיבה ייעודית בלנובו שנועדה לספק מענה לצורך הגלובלי המתגבר לפתרונות עבודה מרחוק, המתמודד עם אתגרים משמעותיים בהיבטי פרטיות, פרודוקטיביות ועבודת צוות, למול הצורך של העובדים בסביבת עבודה דינמית ובשליטה גדולה יותר בלוחות הזמנים.

על רקע השינוי בהרגלי העבודה, הצורך במתן פתרונות ארגוניים לעבודה חכמה הפך משמעותי אף יותר, ועל רקע זה הוחלט בלנובו לאחד את סל המוצרים החכמים תחת גג אחד במערך הפצה ייעודי. בין המוצרים הבולטים בקו ThinkSmart Office אפשר יהיה למצוא פתרונות תקשורת מודולריים כמו ThinkSmart HUB 500, את ThinkSmart View – התקן מבוסס מסך מגע לביצוע שיחות ועידה באודיו או וידיאו באמצעות Teams/ZOOM או תחנות עבודה זעירות ממשפחת Tiny. כלל המוצרים נתמכים במעבדות יבמ עם שלוש שנות אחריות פרימייר בבית העסק בכל העולם.

לדברי רונן אלבוים, מנהל שותפים עסקיים, לנובו ישראל, "בנדא מגנטיק היא חברה ותיקה ומובילה עם נוכחות בולטת בשוק, כמו גם בעלת היקף רחב מאוד של משווקים העובדים עימה. אנו משוכנעים שהצטרפותה למערך ההפצה שלנו יתרום רבות לחיזוק הנראות והנוכחות שלנו בשוק העסקי והארגוני ויסייע בהמשך ביסוס מעמדה המוביל של לנובו כספקית פתרונות המחשוב המובילה בארץ”.

לדברי גיא אבן חן, מנהל חטיבת מחשוב ומולטימדיה בבנדא מגנטיק, “אני בטוח ששילוב יכולות ההפצה והשיווק של בנדא מגנטיק ומגוון המוצרים המצוין של חברת לנובו יביא להגדלה ולהרחבה ניכרת של היקף העסקים ונתח השוק המשותף בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים