ERP-לוג'יק תשווק ותטמיע בישראל את פתרונות סאפ, בדגש על SAP ByDesign

ERP-לוג'יק פתחה בישראל סניף מכירות ויישום מקומי וחתמה על הסכם שיתוף פעולה עסקי עם סאפ ישראל להפצה ושיווק של פתרונות סאפ, בדגש על פתרונות מגזריים מבוססי מערכת ByDesign SAP

חברת ERP-לוג'יק, שותפה עסקית ותיקה של סאפ, פתחה בישראל סניף מכירות ויישום מקומי וחתמה על הסכם שיתוף פעולה עסקי עם סאפ ישראל בתחילת 2020. למנהל הפעילות בישראל ובאירופה מונה ארז דהן.

ERP-לוג'יק מתמחה ביישום מערכת SAP ByDesign עם יותר מ-120 הטמעות ויישומים רב לאומיים, ויש לה 11 סניפים ברחבי העולם.

ERP -לוג'יק הינה בעלת מגוון פתרונות מגזריים מבוססי מערכת ByDesign SAP, המתאימות לסקטורים הבאים: חברות יצרניות, חברות היי-טק, חברות לוגיסטיקה, חברות פארמה/ביוטק, מכשירים רפואיים, שירותים מקצועיים ועמותות ומלכ"רים, המשווקים במודל SaaS מלא בשכירות חודשית קבועה תוך קיצור לוחות זמנים, שימוש ב Best Practice מוכח ומזעור סיכונים ללקוח.

לרגל תחילת הפעילות אמר דהן , כי "השוק הישראלי החל בטרנספורמציה מסיבית להטמעת פתרונות ERP בענן. אימוץ הטכנולוגיות המתקדמות בשילוב הניסיון הרב שצברנו בעולם יאפשר לנו להביא ערך גבוה ללקוחות, במקביל להרחבת השותפות העסקית ארוכת הטווח עם סאפ בארץ ובעולם. סיימנו גיוס והכשרה של אנשי מקצוע ישראלים, אשר יעבדו בשיתוף פעולה עם הצוותים המקצועיים הגלובאליים של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים