אופיסופט תפיץ את מוצרי BigBI בשוק הישראלי

BigBI studio הנו כלי גרפי, המנגיש לאנליסטים את הכוח המצוי בפלטפורמת Apache Spark - הסטנדרט העולמי לעיבוד ביג דטה, עם שורה של יכולות הנדרשות לשילוב מידע בכמויות גדולות

אופיסופט

חברת אופיסופט מקבוצת SQLink תפיץ את מוצרי הסטארט-אפ הישראלי BigBI בשוק הישראלי, שמאפשרים לאנליסטים להגדיר ולממש אלגוריתמי בינה מלאכותית, למידת מכונה ואלגוריתמים בגרפים לניתוח עוצמתי של המידע, וכל זאת באופן מהיר ועצמאי. המשמעות הנה הקמת תהליכי עיבוד מידע ביג דטה גולמי לתובנות עסקיות בתוך שעות (באמצעות ETL גרפי) במקום סבבי פיתוח ארוכים בני שבועות עד חודשים, המבוצעים כיום על ידי מתכנתים.

הפתרון תוכנן על מנת להתמודד עם אתגר מרכזי המצוי בפתחם של ארגונים המעבדים ומשלבים נתוני ביג דטה לטובת ניתוח וחיזוי. ארגונים אלה נדרשים להכשיר ולנהל צוותי תכניתנים ייעודיים לביג דטה (תכניתני Python, Scala או Java), אשר אמורים לבצע תהליכי פיתוח מורכבים, ארוכים ויקרים מאוד.

הכלי נבנה מלכתחילה לשליטה מלאה ונוחה של האנליסט ב-Spark (הפתרון המוביל לבעיות ביג דטה), החל מהגדרת העיבוד הנדרש, המשך בצפייה בעיבודי דוגמה ושילוב בתהליכי ייצור, וכלה באבטחה, תיעוד מידע ועוד.

המוצר זמין לעיבוד המידע במתקני הלקוח, בענן ובארכיטקטורות היברידיות, ומתממשק למגוון הסביבות והטכנולוגיות בארגון ובענן.

BigBI studio הנו כלי גרפי, המנגיש להאנליסטים את הכוח המצוי בפלטפורמת Apache Spark (הסטנדרט העולמי לעיבוד ביג דטה), עם שורה של יכולות הנדרשות לשילוב מידע בהיקפים גדולים, בהם: חישוב יעיל ומבוזר של נתונים בעוצמה של עד פי 100 מפתרונות אחרים, עם מינימום שינוע מידע בין שרתים ובין אחסון לזיכרון; שילוב מידע מ-Data lake (על Hadoop), ממקורות זורמים וממבני NoSQL עם מידע ולוגיקה עסקית מסורתיים של הארגון; כלים נוחים לעיבוד מידע טקסט, אודיו ו-וידיאו ושילובו באנליטיקה; ומימוש קל של אלגוריתמי בינה מלאכותית, למידת מכונה ואלגוריתמים בגרפים לניתוח עוצמתי של המידע, כמו גם ניקוי חכם והסקת מסקנות ממידע בכמויות ענק.

צביקה גולדרייך, מנכ"ל אופיסופט, אמר כי "פלפורמת ה-Spark מהווה פתרון מוביל לבעיות ביג דטה רבות. כעת נוכל להציע ללקוחותינו מוצר מהפכני בתחומו, בשל יכולתו לבצע אנליטיקה מתקדמת, הנדרשת כיום לכל מי שרוצה להיות מוביל עסקית. היתרון הגדול בפלטפורמה הנו הקיצור המשמעותי בלוחות הזמנים, כמו גם צמצום העלויות".

רביב קנולר, מנכ"ל BigBI, ציין כי "כשהקמתי פרויקטי בינה עסקית משולבי ביג דטה לחברות מובילות נתקלתי בצורך בכלי שיאפשר לעבד ולשלב נתונים בכמויות גדולות בתהליכי הבינה העסקית במהירות על ידי האנליסטים על גבי ה-Spark, ללא צורך בתהליכי פיתוח ארוכים או מורכבים. לצורך כך בנינו את BigBI. בחרנו באופיסופט, שיש לה צוות מנוסה, אשר מכיר לעומק את צורכי הלקוחות והפרויקטים בתחום הבינה העסקית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים