הראל טכנולוגיות תשווק ותטמיע את פתרונות אינפינידט לאחסון נתונים

החברה צופה נפח פעילות של עשרות מיליוני שקלים בשנה הראשונה לשיתוף הפעולה ● יוסי צייגר, מנכ"ל הראל טכנולוגיות: "אינפינידט עושה מהפכה בשוק אחסון הנתונים עם פתרון חדשני"

יוסי צייגר, מנכ"ל הראל טכנולוגיות. צילום: יח"צ

הראל טכנולוגיות מידע חתמה בימים אלו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי לשיווק והטמעה של פתרונות אחסון הנתונים של אינפינידט. החברה הודיעה כי תקדם ותבצע פרויקטי הטמעה ל- InfiniBox, פתרון הדור הבא של אינפינדט לאחסון נתונים, תוך התמקדות בארגוני אנטרפרייז בכלל ענפי המשק.

בהודעת החברה נמסר כי הראל מספקת לארגונים ועסקים פתרונות מחשוב, חומרה, ציוד היקפי, תקשורת וניהול פרויקטים בישראל ובעולם. החברה מתמחה בעיקר במגזר הציבורי ובמתן פתרונות מקיפים בתחום התשתיות, בהם בתחומי אחסון, גיבוי, שרתים ועוד.

בהראל ציינו עוד כי היא החלה את העבודה המשותפת עם אינפינדט בראשית 2018 והספיקה במהלך תקופה זו לסגור מספר עסקאות אסטרטגיות בהיקף של מיליוני דולרים. החברה צופה כי נפח העסקאות בעקבות חתימה ההסכם יעלה לטווח של עשרות מיליוני דולרים במהלך 2019-2020 עם צמיחתה המשמעותית של אינפינדט בישראל.

"פתרון חדשני שמציג ביצועים ונפחי אחסון בלתי ניתנים להשוואה"

יוסי צייגר, מנכ"ל הראל טכנולוגיות מידע אמר כי: "אינפינדט עושה מהפכה בשוק אחסון הנתונים עם פתרון חדשני שמציג ביצועים ונפחי אחסון בלתי ניתנים להשוואה, במודלים עיסקיים שמתאימים לשוק המתחדש ובעלות חסרת תקדים. שיתוף הפעולה יאפשר להראל להרחיב את פורטפוליו הפתרונות שלה לארגוני אנטרפרייז ולספק ערך ללקוחות high end חדשים".

אינפינידט מספקת את הדור הבא של פתרונות אחסון נתונים מרובי פטה-בייט לארגוני אנטרפרייז. פתרון האחסון שלה, ה- InfiniBox, הינו פתרון מבוסס תוכנה שפותח על מנת לאפשר לארגונים לנהל נפחי מידע עצומים בצורה אפקטיבית ומציע ביצועים, אמינות ויכולת גידול מובילים בתעשייה. פתרון InfiniBox אחד מציע יכולות אחסון של יותר משמונה פטה-בייט של מידע.

אורן ישרים, מנהל פעילות אזורי באינפינידט, אמר כי: "הראל טכנולוגיות מידע מובילה פרויקטי מחשוב גדולים בישראל ובעולם ומציגה ניסיון רב בתחום האחסון והתשתיות, כמו גם רמת שירות גבוהה וקשר מצוין עם לקוחות. אני משוכנע כי שותפות זו תישא פרי ותגדיל משמעותית את היקף המכירות של אינפינדט בישראל".

חנן אלטיף, מנהל שותפים לאזור EMEA ב- INFINIDAT. צילום אלון לוין

חנן אלטיף, מנהל שותפים לאזור EMEA באינפינדט. צילום: אלון לוין

חנן אלטיף, מנהל שותפים לאזור EMEA באינפינידט, אמר כי: "אינפינדט ממשיכה לצמוח במהירות תוך גיוס מפיצים ואינטגרטורים אסטרטגיים בכל אחת ממדינות המפתח באזור EMEA. זאת, על מנת להעצים את יכולת המכירה של פורטפוליו הפתרונות שלה סביב העולם. השותפות עם 'הראל טכנולוגיות מידע' משמעותית לאינפינדט בישראל ומהווה נדבך נוסף לתכנית הצמיחה ארוכת הטווח של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים