נס טכנולוגיות תייצג בישראל את ServiceNow

פתרונות החברה ישווקו באמצעות NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות ● מוצר הדגל של ServiceNow הוא מערכת למיכון וניהול תהליכי מיחשוב של יחידות מחשב ● לימור אפיק, מנהלת הסניף הישראלי של SerivceNow: "מדובר בהבעת אמון ביכולות של NessPro"

נס טכנולוגיות תייצג בישראל את ServiceNow האמריקנית, המתמחה באספקת פתרונות מבוססי ענן לאוטומציה של פעילויות מחשב ארגוניות. מוצר הדגל של החברה הוא מערכת למיכון וניהול תהליכי מיחשוב של יחידות מחשב (ITSM). פתרונות החברה ישווקו באמצעות NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות.

מערכת ה-ITSM של ServiceNow המשמשת, כאמור, כפלטפורמה למיכון תהליכי IT ותומכת במתודולוגיית ITIL, כוללת מספר רב של מודולים מוכנים. מודולים אלו כוללים ניהול פניות וקריאות לקבלת שירות; ניהול שינויים; ניהול תצורה כולל של רכיבי התשתיות ביחידת המחשב (CMDB); ניהול פרוייקטי IT; ניהול מצאי; ומחולל דוחות מובנה. המערכת משמשת גם כפלטפורמה לפיתוח יישומים פנים-ארגוניים, ומיושמת במאות ארגונים ברחבי העולם.

דדי דבורסקי, מנהל NessPRO, אמר כי "הוספתה של ServiceNow לרשימת החברות המיוצגות על ידי נס טכנולוגיות, מחזקת את מיצובה של NessPRO כספקית של פתרונות מבוססי ענן".

לימור אפיק, מנהלת הסניף הישראלי של ServiceNow, אמרה כי "הסניף המקומי של החברה הוקם בארץ במאי האחרון ומאז הקמתו כבר התבצעו מספר מכירות משמעותיות בשוק הישראלי. הרעיון להקים סניף בישראל נבע מרצונה של החברה להרחבת הפעילות באירופה. ServiceNow בחרה ב-NessPRO לשמש כמפיץ בישראל, כצעד של הבעת אמון ביכולות ובניסיון הרב של NessPRO ביישום פתרונות לניהול תהליכי IT".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אביב

    תוכנה טובה אך אני מעדיף את SysAid לניהול הלפדסק

אירועים קרובים