אלעד מערכות תפיץ את פתרון QM7 מבית פרודיפיי פתרונות תוכנה

המערכת לניהול ארגוני, צוותי ואישי, מאפשרת שיתוף מידע ובקרת תהליכים בארגון, וניתנת להטעמה כמערכת עצמאית או כפתרון משלים ל-ShareDocs ● אופיר בר און, סמנכ"ל שיווק ומכירות באלעד מערכות: "QM7 תביא ערך מוסף ללקוחות אלעד בכלל וללקוחות ShareDocs בפרט. לשני הפתרונות יש בסיס לקוחות רחב ואפשרויות לסינרגיה"

אלעד מערכות חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם פרודיפיי פתרונות תוכנה. במסגרת ההסכם תשווק ותפיץ אלעד מערכות את QM7 – תוכנה לניהול משימות, החלטות ודיונים מבית פרודיפיי.

QM7 היא מערכת לניהול ארגוני, צוותי ואישי המאפשרת שיתוף מידע. המערכת משתלבת באאוטלוק (Outlook) של מיקרוסופט (Microsoft), ובלחיצת כפתור הופכת את פריטי האאוטלוק לתהליך ב-QM7 שמאפשר שיתוף בעשייה ובמידע, בדיווח לו"ז, בעדכון סטטוס ביצוע, בשיוך נושאי ועוד. בנוסף, המערכת מאפשרת שיתוף של העמיתים במשימות, בהחלטות ובדיונים – ויוצרת דו"חות ותרשימים שמקלים על בקרת התהליכים בארגון.

ייצוג מערכת QM7 מרחיב למעשה את ההתמחות של אלעד מערכות בתחום ניהול הידע. הפתרון ניתן להטמעה בארגון כמערכת עצמאית או כפתרון משלים ל-ShareDocs – מערכת ניהול המסמכים מבוססת פלטפורמת SharePoint של מיקרוסופט, פרי פיתוחה של אלעד מערכות.

יגאל ברומר, שותף ומנהל בפרודיפיי, אמר כי "הבחירה שלנו לעבוד עם אלעד מערכות היא טבעית. לאלעד מוניטין וניסיון בפתרונות לתחום ה-Knowledge Management. תוכנת ShareDocs של אלעד מערכות מאפשרת אינטגרציה ושיתוף מידע בין כלל המערכות בארגון, ו-QM7 מאפשרת להפוך את אותו המידע לתהליך ארגוני. שני הכלים יחדיו הם שילוב מנצח עבור הארגון, שמאפשרים לו להתמודד עם מסה של מידע באופן יעיל ומתודולוגי".

אופיר בר און, סמנכ"ל שיווק ומכירות באלעד מערכות, אמר כי "QM7 תביא ערך מוסף ללקוחות אלעד בכלל וללקוחות ShareDocs בפרט. לשני הפתרונות יש בסיס לקוחות רחב ואפשרויות לסינרגיה. כמות המידע בארגונים הולכת וגדלה, ויחד איתה הצורך בשליטה על המידע ועל התהליכים, הן בהיבט המסמכים, והן בהיבט המשימות הארגוניות שמלוות כמובן במסמכים. הפתרון המשולב מבוסס על טכנולוגית מיקרוסופט ועונה על צורך זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים