מלם-תים תספק שירותי תחזוקת IT ללאומית שירותי בריאות; ההיקף: 15 מיליון שקלים

ההסכם בין החברות כולל מיקור-חוץ של תחזוקה ושירות של תשתיות הקצה בלאומית שירותי בריאות - תחנות קצה, מחשבים ניידים ומכונות הדפסה ● התמיכה כוללת איוש מוקד טלפוני ומשרות טכנאי שטח, עמידה בהסכמי רמות שירות מוגדרים, SLA ותמיכה ב-9,000 עמדות קצה, עמדות מכירה ומדפסות, וטיפול שוטף ב-2,500 קריאות ממוצעות בחודש

הרווח הנקי בצמיחה. מלם-תים

מלם-תים תספק שירותי תמיכה ושירות לעמדות עבודה ומכירה בלאומית שירותי בריאות, בהסכם בשווי 15 מיליון שקלים למשך חמש שנים.

המדובר בהסכם מיקור-חוץ של תחזוקה ושירות של תשתיות הקצה בלאומית שירותי בריאות – תחנות קצה, מחשבים ניידים ומכונות הדפסה. מלם-תים החליפה את One1, שעשתה זאת עד לאחרונה. מטרת ההסכם שנחתם היא אספקת שרותי מיחשוב ומידע לכלל עובדי הקופה ולמבוטחיה, באמצעות מערכות מידע מאובטחות לכ-5,000 עמדות מחשבים, הפזורים ברחבי הארץ.

במסגרת ההסכם, תספק מלם-תים שירותי תמיכה לציוד ולמשתמשי הקצה ב-350 המרכזים הרפואיים של לאומית, ב-120 בתי מרקחת, ארבע מנהלות מחוזיות, שלושה מוקדי טלפונים, שתי מעבדות ומטה ההנהלה. התמיכה כוללת איוש מוקד טלפוני, איוש משרות טכנאי שטח, עמידה בהסכמי רמות שירות מוגדרים, SLA ותמיכה ב-9,000 עמדות קצה, עמדות מכירה ומדפסות, וכן טיפול שוטף ב-2,500 קריאות ממוצעות בחודש.

מוריס קסנר, סמנכ"ל מערכות מידע בלאומית שירותי בריאות, ציין כי "אגף מערכות המידע בלאומית מחויב למצוינות בשירות ולזמינות מערכות המידע. אנו מאמינים ששירותי התמיכה שיסופקו לנו על ידי מלם-תים יעזרו לנו לעמוד באתגר הזה תוך מתן מענה איכותי ומהיר לאלפי המשתמשים שלנו, הפרוסים במרכזים רפואיים בכל רחבי הארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים