פול אוטליני, מנכ"ל אינטל: "חלונות 8 תשוחרר לפני שתהיה מוכנה לחלוטין"

יש עדיין שיפורים שצריך לבצע במערכת ההפעלה לפני שניתן יהיה להגיד שחלונות 8 בשלה ומוכנה באמת - אמר אוטליני בפגישה עם עובדי אינטל בטייוואן ● עם זאת, הוא ציין שניתן לבצע שיפורים גם לאחר השקת הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה ● ממיקרוסופט נמסר בתגובה, כי "עם יותר מ-16 מליון אנשים שהורידו את גרסת הסקירה המוקדמת של חלונות 8, מדובר במערכת ההפעלה שנבחנה, נסקרה והכי מוכנה בהיסטוריה של החברה"

חלונות 8 (Windows 8), מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט (Microsoft), תשוחרר לציבור לפני שתהיה מוכנה לחלוטין – כך אמר נשיא ומנכ"ל אינטל (Intel), פול אוטליני, בשיחה סגורה עם עובדי החברה בטייוואן, שתוכנה פורסם בסוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg). לפי עובד של החברה שנכח בשיחה, אוטליני טען שיש עדיין שיפורים שצריך לבצע במערכת ההפעלה לפני שניתן יהיה להגיד שהיא בשלה ומוכנה באמת.

עם זאת, אוטליני טען בשיחה, כי ההחלטה להשיק את חלונות 8 ב-26 באוקטובר, לפי מה שמסרה מיקרוסופט, נכונה. לדבריו, כך יוכלו הענקית מרדמונד ויצרניות המחשבים שמבססות את המוצרים שלהן על חלונות להתחרות המוצרים של אפל (Apple) בתקופת החגים הנוצריים של סוף השנה, שהולכת ומתקרבת. הוא אף ציין שניתן לבצע שינויים ותיקונים לאחר ההשקה.

מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט היא הראשונה לתמוך במגע באופן מלא. הציפייה היא שלראשונה יוצגו טאבלטים עם מערכת ההפעלה חלונות שייתנו תחרות ל-iPad של אפל, ובכלל זה Surface – הטאבלט שמיקרוסופט עצמה מייצרת.

דוברת מטעם אינטל מסרה שמדובר היה בפגישה פרטית והחברה אינה מתייחסת למה שנאמר בפגישות שכאלה. היא הוסיפה, כי "אנחנו ממשיכים לראות בחלונות 8 הזדמנות משמעותית, לאורך כל הדרך, ואנחנו מתרגשים מההזדמנויות שעומדות בפנינו במסגרות החדשות, כולל מחשבי Ultrabook, טאבלטים ומחשבים הפיכים".

במיקרוסופט אישרו שוב שהם מתכוונים להשיק את חלונות בשלהי החודש הבא, כמתוכנן. "עם יותר מ-16 מליון אנשים שהורידו את גרסת הסקירה המוקדמת של חלונות 8, מדובר במערכת ההפעלה שנבחנה, נסקרה והכי מוכנה בהיסטוריה של מיקרוסופט", מסרה דוברת מטעם החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים