מטריקס החלה בפרויקט טיוב נתונים בפסגות בהיקף מאות אלפי שקלים

מערך טיוב הנתונים מושתת על פתרון רב שכבתי הכולל את שירותי האיכות של מטריקס, MQS, וכן את DQS ו-MDS - מנועי ה-SQL 2012 של מיקרוסופט ● תפישת הפתרון ומתודולוגיית המימוש עושים שימוש במידע הרב שנצבר במערכת לשם זיהוי אוטומטי של בעיות בנתונים ותיקונם על פי הרשום בחוקה ● מעבר לכך, פתרון ה-MQS מספק מנגנון ניהול ובקרה, לרבות ניהול מנועים חיצוניים, מעקב אחר פעולות וניהול מלא של תהליך הטיוב

חטיבת המערכות הייעודיות של מטריקס החלה בפרויקט טיוב נתונים בבית ההשקעות פסגות, שצפוי להסתיים בסוף השנה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

מערך טיוב הנתונים, שעל בסיסו מתממש הפרויקט, מושתת על פתרון רב שכבתי הכולל את שירותי האיכות של מטריקס, MQS (ר"ת Matrix Quality Services), וכן על DQS (ר"ת Data Quality Services) ו-MDS (ר"ת Multi Dimensional Data Services) – שניהם מנועי ה-SQL 2012 של מיקרוסופט (Microsoft).

המערך מאפשר למנוע בעיות באיכות הנתונים על בסיס חוקה המוזנת למערכת, או על בסיס שימוש במנועים חיצוניים הקיימים בארגון או הנרכשים לשימוש אד-הוק לפעולות השלמה. תפישת הפתרון ומתודולוגיית המימוש עושים שימוש במידע הרב שנצבר במערכת לשם זיהוי אוטומטי של בעיות בנתונים ותיקונם על פי הרשום בחוקה. מעבר לכך, פתרון ה-MQS מספק מנגנון ניהול ובקרה, לרבות ניהול מנועים חיצוניים, מעקב אחר פעולות וניהול מלא של תהליך הטיוב.

גיל צבר, סמנכ"ל מערכות המידע בפסגות, אמר ש-"המערכת המוטמעת מאפשרת לנו לשמור על בסיס הנתונים שלנו, כך שהמידע הקיים בו והמידע של לקוחות חדשים יישמר ברמת איכות גבוהה".

לדברי יגאל יפה, מנהל המכירות של חטיבת המערכות הייעודיות של מטריקס, "שילוב פתרון ה-MQS עם היכולות של מנועי טיוב הנתונים של מיקרוסופט צפוי להעניק לפסגות החזר השקעה גבוה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים