גוגל רכשה חברה שמציעה מדריכי טיולים

במסגרת העסקה קיבלה גוגל את זכויות השימוש בשם Frommer's ואת כל נכסי הנסיעות מהמו"ל ● הרכישה מצרפת לשורותיה של גוגל עוד מותג ידוע ומסייעת לה להרחיב את מערך השירותים המקומיים שלה

גוגל (Google) רכשה את חברת Frommer's, שמוציאה מדריכי טיולים ליעדים ברחבי העולם. במסגרת העסקה מקבלת גוגל את זכויות השימוש בשם Frommer's ואת כל נכסי הנסיעות מהמו"ל, חברת John Wiley & Sons. על פי הודעה שפרסם, המו"ל שומר לעצמו את הזכות להוסיף ולהציע מוצרים מסוימים, בדפוס ובאינטרנט. תנאי העסקה לא פורסמו על ידי מי מהצדדים.

בעקבות המהלך יתווסף למערך המותגים שלה עוד מותג ידוע. בדצמבר האחרון רכשה גוגל את Zagat, מותג ידוע נוסף, שמציע ביקורות על מסעדות, מועדוני לילה, בתי מלון ואטרקציות ברחבי העולם.

דובר גוגל מסר, כי "הצוות של Frommer's, והתכנים האיכותיים ורחבי ההיקף שלו הם תוספת מעולה לצוות של Zagat. אנחנו מצפים בקוצר רוח להתחיל לעבוד עמם, כדי לספק ביקורות על כל מקום רלוונטי בעולם".

קרסטן ווייד, אנליסט למדיה חדשה ב-IDC, ציין שמדובר בעסקה הגיונית ומתבקשת מבחינתה של גוגל, במיוחד לאחר הרכישה של Zagat. "העסקה מדגישה את המחויבות של גוגל לפתח הן את תחום התכנים על נסיעות והן את השירותים המקומיים", אמר. "ההערכה שלנו, ב-IDC, היא שכמחצית מההוצאה על פרסום נעשית ברמה המקומית. יש הרבה פעילות בתחום".

ווייד הוסיף, כי תכנים ממקורות ידועים ומוערכים יסייעו למשוך מפרסמים. "כיום, הפעילות בתחום זה נעשית בעיקר באמצעות שירותים דוגמת Golden Pages. כדי לפעול בתחום צריך תכנים מקומיים שימשכו את המשתמשים המקומיים ואלה מצידם ימשכו את המפרסמים המקומיים", הוסיף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים