סמסונג מאשימה את LG בריגול תעשייתי

בתביעה שהגישה מאשימה סמסונג את הנהלת LG, כי היא הגתה פרשת ריגול תעשייתי וגניבת מידע שקשור לפיתוח מסכי OLED ● סמסונג מסרה לבית המשפט שמות של 11 אנשים שהיא טוענת למעורבותם בפרשה, בהם בכירים בהנהלת LG ● מנגד, LG טוענת שלא היו דברים מעולם

סמסונג מובייל דיספליי (Samsung Mobile Display), חברה בת של סמסונג (Samsung), הגישה תביעה נגד LG Display, יצרנית המסכים של LG, בה היא מאשימה אותה בריגול תעשייתי ובגניבת מידע שקשור לפיתוח מסכי OLED. לפי דיווח של סוכנות חדשות קוריאנית, החברה פנתה באופן רשמי ל-LG ודרשה ממנה התנצלות וכן שתנקוט באמצעים כדי להביא סוף לפרשה, ככל הנראה כולל פיצוי כספי.

במסגרת התביעה מסרה סמסונג לבית המשפט שמות של 11 מעורבים בפרשה, שלטענתה נהגתה ברמות הניהוליות הבכירות של LG, ובהם כמה בכירים בחברה היריבה, ככאלה שהצליחו לחדור למערכות שלה ולגנוב מהן טכנולוגיות תצוגה קנייניות. בסמסונג טוענים שיש שישה מעורבים נוספים בפרשה, שכוללת חוקרים פעילים או לשעבר בתחום ה-OLED בסמסונג.

דובר מטעם החברה אמר לסוכנות הקוריאנית, כי "החברה שלנו, ששולטת ב-97% משוק מסכי ה-OLED העולמי, נמצאת עכשיו על סף אובדן של טרילוני וון בגלל זליגת המידע. מנהלים בכירים ב-LG Display, שחסרה את טכנולוגיית ה-OLED ואת משאבי האדם הנדרשים לפיתוח, הובילו את המהלך הפושע הזה בכדי להתגבר על הליקויים שלהם מהר ככל האפשר".

ב-LG Display הכחישו את הטענות של סמסונג. "אנחנו מתגאים בכך שהמוצרים שלנו כוללים טכנולוגיה מצוינת ואף קיבלנו פרס נשיאותי בגין טלוויזיות ה-55 אינץ' שלנו, שמצוידות במסך OLED. איננו זקוקים לטכנולוגיה של סמסונג, שבכלל עובדת תחת טכנולוגיית תצוגה שונה לחלוטין", אמר דובר החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים