קומוולט תפתח סניף בישראל; שי נוני ישמש כמנכ"ל

החברה עוסקת בפיתוח ושיווק פתרונות תוכנה לניהול ואחסון מידע ונתונים עסקיים ● בימים אלה עמל נוני על הקמת הסניף ובניית מערך מכירות וקדם מכירות - וכבר גייס את רוני כפטל, בעברו איש EMC ישראל וסאן ישראל ● לחברה עשרות לקוחות בארץ וגורמים בשוק העריכו, כי צפי המכירות של הסניף הישראלי ב-2013 עומד על מיליוני דולרים

קומוולט (CommVault) תפתח סניף בישראל, שבראשו יעמוד שי נוני, לשעבר מנהל מכירות בנט-אפ (NetApp) וב-EMC ישראל – כך נודע לאנשים ומחשבים.

החברה עוסקת בפיתוח ושיווק פתרונות תוכנה לניהול ואחסון מידע ונתונים עסקיים. פתרונות אלה מאפשרים ללקוחות הארגוניים לבצע משימות, כגון: הטמעת מידע ונתונים, הצלבת נתונים, יצירת גיבויים, ניהול ארכיונים, שכפול מידע, מניעת שכפול נתונים (דה-דופליקציה) ושחזור נתונים לאחר אירוע של קריסת מערכות. קומוולט הוקמה ב-1996 והמטה שלה שוכן באושנפורט, ניו-ג'רזי. תפיסת החברה דוגלת בניהול אחוד של המידע ויש לה הסכמי OEM עם היטאצ'י דטה סיסטם (HDS), נט-אפ ו-דל (Dell). היא דורגה בשנתיים האחרונות על ידי גרטנר (Gartner) כ-"מובילה" בריבוע הקסם לתחום הגיבוי והשחזור הארגוני.

בארץ יוצגה קומוולט בעבר על ידי BenefIT ומוצר שלה, HDPS, הוטמע על ידי הסניף הישראלי של היטאצ'י. לחברה עשרות לקוחות בארץ וגורמים בשוק העריכו, כי צפי המכירות של הסניף הישראלי ב-2013 עומד על מיליוני דולרים.

בימים אלה עמל נוני על הקמת הסניף ובניית מערך מכירות וקדם מכירות. הוא כבר גייס את רוני כפטל, שבתפקידו האחרון שימש יועץ טכנולוגיות בכיר בחטיבת הגיבוי והשחזור של EMC ישראל ובעברו היה איש סאן (Sun) ישראל.

משרדי הסניף הישראלי של קומוולט ישכנו במתחם איירפורט סיטי.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ורדה

    באצר של קומוולט מפורטים אתרים של כ 60 מדינות בהן הם מוכרים, למעט ישראל ומופיעים עשרות דגלים למעט דגל ישראל. אין להם בעיה לנסות למכור כאן אבל שאף אחד לא יידע...

  2. דני

    עשרות התקנות ? אפשר לספור את ההתקנות המלאות - לא אלו שבדרך (2) על שתי אצבעות. חבל שאתם לא מדייקים בפרטים. תבקשו משי רשימת התקנות בארץ.

אירועים קרובים