לנובו מבקשת ממיקרוסופט אישור לבצע שינויים בממשק של חלונות פון

על פי הדיווחים, לנובו רוצה שליטה במערכת ההפעלה, בניגוד למגמה הנוכחית שמציגה מיקרוסופט שעל פיה היא נועלת את מערכת ההפעלה לחומרה של היצרניות, כך שלא ניתן לבצע, למעשה, שום שינוי במערכת הבסיסית ● בחברה מרגישים שהם יכולים לשכנע את מיקרוסופט ומהנדסים שלה אף נסעו לפגישה ברדמונד כדי להראות שמה שהם רוצים לעשות לא יפגע במערכת ההפעלה ולא במהותה

לנובו (Lenovo) פנתה באחרונה למיקרוסופט (Microsoft) וביקשה ממנה לאפשר לה לבצע שינויים במערכת ההפעלה שלה בטלפונים שהיא תייצר ויהיו מבוססים על חלונות פון (Windows Phone).

לפי האתר הסיני WPDang, שדיווח על הפנייה, לנובו רוצה שליטה במערכת ההפעלה, בניגוד למגמה הנוכחית שמציגה מיקרוסופט שעל פיה היא נועלת את מערכת ההפעלה לחומרה של היצרניות, כך שלא ניתן לבצע, למעשה, שום שינוי במערכת הבסיסית.

בלנובו מרגישים שהם יכולים לשכנע את מיקרוסופט ומהנדסים של החברה אף נסעו לפגישה ברדמונד כדי להראות שמה שהם רוצים לעשות לא יפגע במערכת ההפעלה ולא במהות שלה.

כיום מבצעת לנובו מספר שינויים בממשק ובתוכנות המותקנות בטאבלטים ובטלפונים שלה שמבוססים על אנדרואיד (Android), מערכת ההפעלה מבית גוגל (Google). החברה מעוניינת לקבל את אותו חופש פעולה גם עבור טלפונים חדשים שהיא מתכננת לשימוש בגרסה 8, הגרסה החדשה של חלונות פון, שתושק כמעט במקביל למערכת ההפעלה ל-PC שנושאת את אותה מספר.

יצוין שלא רק לנובו מבצעת את השינויים הללו בממשק של אנדרואיד. חברות בולטות נוספות שעושות זאת הן HTC וסמסונג (Samsung).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים