עו"ד אביב אילון: "קיימים סיכונים רבים למידע ארגוני שנגיש ממכשירים ניידים"

"אבטחת מידע, שימור מידע ומידור מקבלים חשיבות יתר בהכנסת אמצעים ניידים למערכת המיחשוב הארגונית", אמר עו"ד אילון, מומחה לדיני מחשבים ואינטרנט ● לדבריו, "יש להתייחס אל מידע כאל הדם הזורם בגופו של הארגון; בלעדי המידע הארגון יקרוס"

"יש להתייחס אל מידע כאל הדם הזורם בגופו של הארגון. בלעדי המידע הארגון יקרוס", כך אמר עו"ד אביב אילון, מומחה לדיני מחשבים ואינטרנט. לדבריו, "קיימים מספר לא מבוטל של סיכונים למידע הנמצא בארגון, קל וחומר כאשר המידע נשמר, מועבר ובכלל, כשקיימת אליו נגישות מאמצעים ניידים".

עו"ד אילון אמר את הדברים לקראת הוועידה החצי שנתית של המנמ"רים, שבה הוא יהיה אחד הדוברים בפאנל Big Data. מנחה הפאנל יהיה רפאל פוגל, מנהל הוועידות המקצועיות באנשים ומחשבים, והוא יעסוק בהיבטים של שילוב יישומים קריטיים ברכיבים ניידים שמצויים ברשותם של העובדים.

לדברי עו"ד אילון, "אבטחת מידע, שימור מידע ומידור מקבלים חשיבות יתר בהכנסת אמצעים ניידים למערכת המיחשוב הארגונית". הוא ציין שאמצעים ניידים שיוצאים מתחום שליטת החברה משמשים, בחלק ניכר מהמקרים, לצרכי הארגון וצרכיו האישיים של העובד כאחד וניתן לעקוב אחריהם. "בכדי לצמצם את החשיפה המשפטית, על הארגון להגדיר באופן ברור את נהלי השימוש באמצעים הניידים, לרבות מידת החדירה לפרטיות היחסית של המשתמש", אמר.

מלבד עו"ד אילון ישתתפו בפאנל איציק מלאך, משנה למנכ"ל בנק לאומי, רז הייפרמן, סמנכ"ל טכנולוגיות בביטוח ישיר, חן עמרם, מנמ"ר אגד, קובי ביטר, סמנכ"ל טכנולוגיות בדלק, איתי זימן, מנמ"ר מכבי דנט, חיים שרגל, מנמ"ר מבני תעשייה, ורן הרפז, סמנכ"ל טכנולוגיות בסלקום.

במסגרת הוועידה ייערך פאנל נוסף, בנושא דרכים וניהול הרכיבים הניידים בארגון בעידן ה-BYOD, בהנחיית גדי גילאון, מייסד חברת מוביסק (Mobisec) ולשעבר מנמ"ר פרטנר. כמו כן, יתקיימו הרצאת מליאה מרכזית של פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב והרצאות מקצועיות מפי נציגי החברות שפורשות את חסותן על הכנס.

מתעניינים ב-Big Data וב-Mobility? הירשמו לוועידת המנמ"רים החצי שנתית של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים