כלמוביל שדרגה את תשתית ומערכות הסאפ שלה בפרויקט בהיקף 700 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט שודרגו במקביל כל מערכות הליבה הארגוניות בכלמוביל, בהן ERP, CRM , DBM והפורטל ● שדרוג כל מערכות הליבה במקביל הביא לקיצור משך הפרויקט ולהפחתה בעלויותיו הכספיות

כלמוביל שדרגה את תשתית מערכות הליבה שלה ומערכות היישומים הארגוניים – מבוססות סאפ (SAP) – בפרויקט שהחל בפברואר השנה, ארך שלושה חודשים וחצי והסתיים בימים אלה. היקפו עמד על 700 אלף שקלים.

הפרויקט בוצע על ידי אנשי ה-IT של כלמוביל בראשות איתי רותם, מנהל היישום. ליוו אותו אנשי חברת xACT, שמתמחה בתשתיות, ויועץ מחטיבת השירותים המקצועיים של סאפ.

במסגרת הפרויקט שודרגו במקביל כל מערכות הליבה הארגוניות בכלמוביל, בהן ERP ,CRM  DBM והפורטל. שדרוג כל מערכות הליבה במקביל הביא לקיצור משך הפרויקט ולהפחתה בעלויותיו הכספיות.

בעבר הטמיעה כלמוביל את פתרון SAP Business Suite בכל רוחב הארגון והוא משרת כ-800 משתמשים מכל המחלקות והחטיבות של החברה. הפרויקט הנוכחי כלל שדרוג במקביל של מערכת SAP ECC6 לגרסה EHP5, שדרוג מערכת SAP CRM לגרסת CRM7 וכן שדרוג של המודול הייעודי לתעשיית האוטומוטיב (DBM) מגרסה 6 לגרסה 7. בנוסף, שודרגו במסגרתו הפורטל הארגוני של SAP NetWeaver לגרסה 7.3 ו-SAP Solution Manager מגרסה 6 לגרסה 7.1.

לדברי מוטי רגב, מנהל לקוחות מגזר התעשייה בסאפ ישראל, "בדרך כלל, חברות חוששות משדרוג של כל המערכות במקביל ומעדיפות לשדרג אותן בזו אחר זו. במקרה הזה, על אף שהשדרוגים בוצעו במקביל לא ניכרה השפעה על הפעילות השוטפת של הארגון". הוא ציין ש-"הפרויקט זוכה להתעניינות רחבה מצד חברות אוטומוטיב בהודו ובמדינות אירופה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Ziv

    נהדר עם SAP וכלמוביל היו לוקחים את המערכת צעד קדימה כפי שמתבקש

אירועים קרובים