מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל: "מחזור המכירות של SAP Business One גדל ב-27% בשנה החולפת"

מגדל, שהעריך כי קצב הגידול השנה יהיה דומה, הציג את האסטרטגיה של החברה, הבנויה לדבריו על חמישה עמודים: פעילות בעולם היישומים העסקיים, BI ואנליטיקס, מיחשוב נייד, מיחשוב ענן וטכנולוגיה ● "מיחשוב נייד זה לא רק טלפון חכם בכיס, ומיחשוב ענן זה לא רק אמזון", אמר מנכ"ל סאפ ישראל, וציין כי "מדובר בשינוי מהותי של האופן בו העובדים פועלים בארגון"

"המכירות בישראל של מוצר ה-ERP שלנו לארגונים בינוניים וקטנים, SAP Business One, גדלו ב-25% ב-2010 וב-27% בשנה החולפת. אני צופה שקצב הגידול הזה יימשך גם השנה", כך אמר מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ (SAP) ישראל. מגדל אמר את הדברים בכנס הלקוחות השנתי של SAP Business One בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה. את האירוע, שהתקיים תחת הכותרת "Run Like Never Before", הנחה מור סגמון מקבוצת המחקר של סאפ בישראל, והשתתפו בו יותר מ-1,300 מלקוחות החברה.

לדברי מגדל, החברה חוגגת בימים אלה 40 שנים להקמתה, מה שמעניק לה ניסיון מצטבר בתחום התוכנות העסקיות: "אנו יודעים בדיוק מה אנו עושים ולמה". מחזור המכירות של ענקית היישומים הארגוניים עמד בשנה החולפת על 17.88 מיליארד דולרים, מה שמוכיח, לדברי מגדל, "את הגידול בצורך בעולם הרחב לתוכנה שתניע את העסקים". החברה, אמר, חוותה בשנה החולפת גידול במכירות של 22%. היא משרתת 183 אלף לקוחות ארגוניים, מתוכם 35 אלף לקוחות SAP Business One.

מגדל הציג את האסטרטגיה של החברה, הבנויה לדבריו על חמישה עמודים. הראשון, ציין, הוא פעילות רחבת היקף בעולם היישומים העסקיים. תחום זה, אמר, "מהותי לחברה וכ-20 אלף מפתחים שלנו עוסקים בו". תחום פעילות נוסף הוא בינה עסקית וניתוח צופה פני עתיד (אנליטיקס), המבוסס על רכישת ביזנס אובג'קטס (BusinessObjects). כיום, אמר מגדל, "כל ארגון מודרני נדרש לדעת להפיק תובנה עסקית מאינסוף הנתונים העומדים לרשותו".

לצד הטכנולוגיה, אותה ציין כעמוד החמישי, אמר מגדל, כי העמודים השלישי והרביעי הם מיחשוב נייד ומיחשוב ענן. "המדובר בשתי מהפכות, הקורות במקביל, וכל אחת מהן איננה בבחינת סימן שאלה האם היא אכן מתרחשת, אלא כיצד להשיג אותה ולרתום אותה לטובת הצרכים העסקיים בארגון. מיחשוב נייד זה לא רק טלפון חכם בכיס, ומיחשוב ענן זה לא רק אמזון (Amazon)", אמר מגדל, "המדובר בשינוי מהותי של האופן בו העובדים פועלים בארגון, כאשר היישומים הארגוניים והמידע הארגוני נגישים עבורם בכל מקום ובכל עת. העובד והטלפון החכם שלו הופכים להיות תחנת עבודה מרוחקת, בבחינת שלוחה של החברה". הוא ציין את הרכישה של סאפ את סייבייס (Sybase), לטובת פעילות בעולם הנייד, ואת רכישת SuccessFactors, לטובת פעילות בענן לסוגיו.

מגדל סיים בציינו, כי האסטרטגיה של סאפ לגבי עולם ה-ERP עבור ארגוני האנטרפרייז שלובה באסטרטגיה שלה עבור הארגונים הקטנים והבינוניים וכי הוא צופה שקצב הגידול במכירות SAP Business One יימשך גם השנה ובשנים הבאות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים