נייס מערכות זכתה באות השותף הנבחר של יבמ

האות ניתן לה בעקבות יישום מוצלח לשילוב בין מערכת ה-STS שפיתחה, לבין פתרונות יוניקה - שנרכשה על ידי יבמ ● יואל גולדברג, סגן נשיא עולמי לשיתופי פעולה ושותפים עסקיים בנייס: "יבמ ונייס לוקחות שני עולמות שנוהלו עד כה בנפרד - עולם השיווק ועולם שירות הלקוחות - ופורצות את הגבול ביניהם"

31/05/2012 15:43

בכנס האירופאי הראשון, Smarter Commerce 2012, שנערך בשבוע שעבר במדריד, בירת ספרד, העניקה הנהלת קבוצת הפתרונות לתעשייה של יבמ (IBM), אות מיוחד לנייס מערכות (Nice), בעקבות יישום מוצלח לשילוב בין פתרונות יוניקה (UNICA) – חברה שנרכשה על ידי יבמ, ובין מערכת STS – שירות עד למכירה, שפותחה על ידי נייס.

יואל גולדברג, סגן נשיא עולמי לשיתופי פעולה ושותפים עסקיים בנייס, סיפר בפאנל מיוחד שנערך בכנס, על "מסחר חכם בשווקים חכמים". לדבריו, "יבמ ונייס לוקחות שני עולמות שנוהלו עד כה בנפרד – עולם השיווק ועולם שירות הלקוחות – ופורצות את הגבול ביניהם. אנחנו מאפשרים למוקד למכור בצורה טובה יותר, ומורידים את החומה שהייתה קיימת עד כה בין גופי השיווק ובין מוקד שירות הלקוחות". גולדברג וחובב לפידות – מנהל פיתוח המכירות של נייס, שהשתתף אף הוא בכנס במדריד, ערכו גם סדרת פגישות עם לקוחות ועם בכירים ביבמ העולמית.

יוניקה נרכשה על ידי יבמ כחלק ממאמצי החברה להציג פתרון משולב וכולל לעולם המסחר והשיווק האלקטרוני. תוכנת החיזוי העסקי האנליטי של יוניקה מאפשרת לנתח ולצפות העדפות לקוחות, תוך פיתוח מסעות שיווק ממוקדים ויעילים יותר. בזכות התוכנה הזאת, מובילה יוניקה את שוק האוטומטיזציה של שיווק וניהול קמפיינים. נייס, מצידה, מוסיפה לחבילה המשולבת את הטיפול בהבאת הקמפיין השיווקי אל מוקד שירות הלקוחות. בעוד יוניקה מוכרת בתחום השיווק אבל לא במרכז המכירות – נהנית נייס ממעמד מוביל במרכזים האלה.

מימין: וובה סורוקה - מנהל יחידת ה-GTU ביבמ ישראל, המהווה חלק מקבוצת IDR (טיפוח בתי תוכנה ומפתחים איזור אירופה), בניהולו של גבי טל - הדירקטור; ויואל גולדברג - נייס מערכות. יחסי לקוח-שותף. צילום: פלי הנמר

גולדברג הוסיף, כי "אנחנו לוקחים את הקמפיין השיווקי אל נציג השירות: אוספים מידע מתוך השיחה של נציג השירות, על מנת להתאים את הקמפיין והמוצר הספציפי ללקוח, ומנחים את איש המכירות בזמן אמת מה להציע ללקוח ואיך להציג את ההצעה הזאת: איך לקחת את הדברים שאומר הלקוח על מנת למכור טוב יותר".

תוספת הכלים של נייס מאפשרת להציע ללקוח גם מוצרים שאותם לא רכש בעבר, ולפיכך אינם מנותחים במסגרת יוניקה והאנליטיקה המסורתית. אלה האחרונים מבוססים על התנהלות הלקוח ועסקות אותן ביצע בפועל, ולא על תוכן השיחה הנוכחית או שיחות קודמות עימו, המנותחים על ידי נייס.

השותפים המצטיינים של יבמ העולמית בעולם המסחר החכם: נייס הישראלית הבינלאומית ועוד תשע נוספות שנבחרו מתוך מאות שותפים בעולם. צילום: פלי הנמר

אות השותף המצטיין שהוענק לנייס, כמו ל-HCL. צילום: פלי הנמר

שילוב הכלים נולד לאחר פגישה בין אנשי נייס ובין מובילי המוצרים של יוניקה. במגעים בין שתי החברות התברר, כי אין כאן חפיפה או תחרות בין המוצרים, אלא מצב בו הם משלימים זה את זה, באופן המאפשר להציע שילוב שלהם.  לאחר תהליך יסודי של שילוב ברמת המוצר, שהתבצע במעבדות של שתי החברות, יוצאים עתה שני הצדדים להציע את השילוב גם ללקוחות.

לפני כשלוש שנים, עוד קודם למיזם המשותף, הוכיח פרויקט נקודתי שבוצע בחברת תקשורת מובילה באירופה, את יתרונות השילוב בין המוצר של נייס ובין המערכות של יוניקה ושל SPSS, שנרכשה מאוחר יותר גם היא על ידי יבמ. יוניקה מבצעת את הניתוח האנליטי: היא מגדירה את המוצר אותו יש להציע ללקוח. אם ההמלצה רלוונטית גם על בסיס המידע שנאסף מהלקוח בעת השיחה, מנחה המערכת את נציג המכירות לגבי אופן ההצעה. אם מתברר בזמן אמת כי המציאות השתנתה, מקבל נציג המכירות הנחיה להציע מוצר או שירות חלופי, והצעה לאופציה למוצר כזה.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לספרד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים