חדש: "כספומט" שיאפשר לרכוש כרטיסי SIM, לטעון זמן אוויר ולשלם חשבונות

המכשיר החדש, שהושק על ידי חברת NCR, יאפשר ללקוחות לבצע את הפעולות בכל עת - ללא צורך בהגעה למרכזי השירות של החברות ובעמידה בתורים ● הוא מתאים להצבה במרכזי קניות גדולים, שדות תעופה, תחנות רכבת ומקומות דומים ● מיטווך, נציגת NCR בישראל, נמצאת בימים אלה במשא ומתן להכנסת המכשיר לשימוש בארץ

נשארתם תקועים בלי כרטיס SIM? חסר לכם זמן אוויר? צריכים לשלם חשבונות סלולר? "כספומט" חדש שהושק באחרונה מאפשר לכם לעשות את כל אלה.

ה-"כספומט", עמדה לשירות עצמי, הושק על ידי חברת NCR, ובימים אלה מתנהל משא ומתן על הכנסתו לישראל. המכשיר מאפשר לבצע תשלומים לספקית הסלולר, לטעון מכשירים סלולריים בדקות שיחה וכן לרכוש כרטיסי SIM עבור שיחות בארץ ועבור שיחות בינלאומיות ליוצאים לחו"ל ולקבל אותם מיידית בעמדה. התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או במזומן. העמדה ניתנת להתאמה באמצעות תוכנה, בהתאם לדרוש בהתקנה ספציפית.

המכשיר החדש, שמזכיר כספומט קטן, יסייע להפחית את התורים במרכזי השירות של חברות הסלולר והמפעילים הוירטואליים. הוא מתאים להצבה במרכזי קניות גדולים, שדות תעופה, תחנות רכבת ומקומות דומים, וניתן לבצע בה את הפעולות בכל שעה משעות היממה.

העמדה לשירות עצמי של NCR תוכננה כמענה בעיקר על צרכי השווקים במדינות המזרח התיכון ואפריקה, שם, על פי החברה, לקוחות רבים יחסית רוכשים יותר מכרטיס SIM אחד, בהתאם לתוכניות וחבילות ספציפיות. על פי חברת המחקר GFK, אחד מכל 10 טלפונים שנמכרים כיום במזרח התיכון כולל אפשרות לשילוב שני כרטיסי SIM במכשיר אחד, והמגמה של ריבוי כרטיסי SIM במכשיר נמצאת בעלייה.

"הפתרון כולל חומרה ותוכנה, ומתאים לצרכים ולאתגרים החדשים שניצבים בפני ספקי סלולר ומפעילים וירטואליים, שנלחמים על שווקים צפופים ביותר ועם זאת – נמצאים בגידול", אמר איציק רזון, איש החטיבה למערכות פיננסיות וקמעונאיות בחברת מיטווך, נציגת NCR בישראל. "בעזרת פריסה של עמדות כאלה, יכולים ספקיות הסלולר והמפעילים הווירטואליים בישראל להגדיל את מספר נקודות המכירה שלהם, בד בבד עם חיסכון בכוח אדם והגדלת היעילות התפעולית אצלם, תוך הגדלת הזמינות והנגישות ללקוח ויצירה של חוויית קנייה עבורו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים