מאיר גבעון, GIV: "תרומתם של בוגרי ממח"י ניכרת בכל תעשיית המיחשוב בארץ"

"בלי יוצאי ממח"י - מרכז המיכון של חיל הים - עולם המיחשוב הישראלי היה אחר", אמר גבעון, בוגר המרכז ומנכ"ל GIV Solutions ● גבעון דיבר במסגרת כנס בוגרי ממח"י, שנערך במסגרת המפגש במלאות 30 שנים לאנשים ומחשבים ● לדבריו, "ייתכן שליחידה 8200 יש יחסי ציבור טובים יותר, אני משוכנע שהמשקל הסגולי של ההישגים ביחס למספר בוגרי היחידה הוא במובהק לטובת חיל הים"

"תרומתם ופועלם של בוגרי ממח"י (מרכז מיכון חיל ים) ניכרת בכל מקום בעולם ה-IT הישראלי. בלי יוצאי ממח"י, עולם המיחשוב הישראלי היה אחר", כך אמר מאיר גבעון, בוגר המרכז ומנכ"ל GIV Solutions.

גבעון הנחה את מפגשי בוגרי ממח"י שהתקיים במסגרת חגיגות מלאות 30 שנים להקמת אנשים ומחשבים. האירוע נערך ביום שישי האחרון בכמה מתחמים בספארי ברמת גן, בהשתתפות אלפי עובדים, מנהלים ו-ותיקי תעשיית המיחשוב בארץ, שהתכנסו לכמה מפגשי בוגרים. לצד מפגשים אלה התנהלו פעילויות לילדי העובדים.

לדברי גבעון, "ייתכן שליחידה 8200 יש יחסי ציבור טובים יותר, אולי הם באמת תרמו יותר. למרות זאת, אני משוכנע שהמשקל הסגולי של ההישגים ביחס למספר בוגרי היחידה הוא במובהק לטובת חיל הים". כך, ציין גבעון, "לאחר כל מה שחווה מהמיחשוב בחיל, ביקש המפקד לשעבר של חיל הים, אלוף (מיל') אברהם בן שושן, את קרבתם ואת שירותיהם של יוצאי ממח"י בכל אשר הלך – גם באזרחות, כששימש מנכ"ל משרד העבודה והרווחה, מנכ"ל החברה הכלכלית של תל אביב-יפו ובתפקידים נוספים במגזר הציבורי".

בהמשך הזכיר גבעון כמה מיוצאי ממח"י, בהם דב מורן, מייסד SunDisk ומי שהביא לעולם את זיכרון הפלאש (Flash) ואת ה-USB; שמשון קאופמן, שניהל באלביט מערכות את צוות פיתוח קסדת הטייס, "וכך הביא יכולות רבות שתרמו לעליונות האווירית של ישראל"; אל"מ (מיל') נתן ברק, מנכ"ל M-Prest, שפיתחה את מערכת השו"ב למערכת כיפת ברזל, "שהביאה לשינוי אסטרטגי במאזן מול הטילים"; אל"מ (מיל') ברוך אילון, שפיתח מערכת בילינג למערכת המירס במוטורולה (Motorola); נמרוד קמחי, שהקים את יוניסל (Unicell) "והביא לעולם את השימוש במסרונים לטובת הצבעה אינטראקטיבית בתכניות טלוויזיה"; תא"ל (מיל') ד"ר שלמה מרקל, "שתרם רבות למחקר בתחום עיבוד המוזיקה והמוזיקה הסינטטית, ולשילוב מערכות IT במערכות לחימה"; יורם בן בסט, כיום איש Software AG ישראל; יוסי שגב, מייסד לוגאון; רונית רובין, כיום מנמ"רית פרטנר ובעבר מנמ"רית ויזה כ.א.ל; עופר וייסברג, מנמ"ר מכבי שירותי בריאות; ירון צור, לשעבר מנמ"ר ישראכרט; ויורם זילברברג ושרון כהן-אופיר, כיום באדוונטק.

גבעון אף הכריז במהלך דבריו על הקמת פורום בוגרי ממח"י לדורותיו. הוא ציין שכבר כיום נרשמו לפורום כ-500 איש.

עשור ל- GIV Solutions
במסגרת הכנס נחגג ציון עשור להקמת GIV Solutions. לדברי גבעון, "עבורי, החברה היא בית, משפחה, שליחות. חברה של חברים, אנשים, יצירה ונתינה שמביאה לגמול".

"פעלתי במטרה ליצור חברה שתהיה בית ומשפחה גם לעובדיה ולקוחותיה, ואני מאמין שבמידה רבה הצלחנו ועשינו את הבלתי אפשרי – ליצור חברה שהיא מפגש של רצונות ושאיפות, שמבוססים במידה רבה על יצירה ונתינה ולא על אינטרסים ולקיחה. הדבר דורש איזון עדין", אמר גבעון.

הוא ציין, כי "אנחנו מחפשים בני אדם שהם גם מקצוענים וחרוצים וגם גורמים ללקוחות להפיק את המיטב מעצמם, להשתפר ולהשתדרג".

גבעון סיים בציינו חלק מלקוחות החברה, ביניהם רכבת ישראל, הסוכנות היהודית, תאגיד מי אביבים, סולל בונה, דרך ארץ ומשרד התחבורה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים