מנכ"ל סיגייט: "פלאש היא טכנולוגיה משלימה בלבד"

על פי הערכותיו של סטיבן לוקזו, הדרישה לכוננים קשיחים מכניים חדשים הסתכמה ב-2011 ב-400 אקסה-בייט והיא תחצה את קו הזטה-ביט בתחילת 2016, אם לא לפני כן ● עוד הוסיף, כי "בזטה-ביט אחד אפשר לאחסן את כל הנתונים שעברו דיגיטציה מ-1957 ועד 2010, ואנחנו עומדים לייצר את הכמות הזו בשנה אחת"

"פלאש (Flash) היא טכנולוגיה משלימה בלבד. היא לא טכנולוגיה תחרותית", כך אמר מנכ"ל סיגייט (Seagate), סטיבן לוקזו, בראיון שהעניק לאתר האינטרנט של פורבס (Forbes). לוקזו התייחס לתחרותיות שמציבים, לפחות לפי דבריו, כונני ה-SSD לכוננים הקשיחים המסורתיים, שמבוססים על מנגנון מכני.

לפי ההערכות של לוקזו, הדרישה לכוננים קשיחים מכניים חדשים, של כל החברות, הסתכמה ב-2011 ב-400 אקסה-ביט (אקסה-ביט = מליון טרה-ביט) והיא תחצה את קו הזטה-ביט בתחילת 2016, אם לא לפני כן.

"בזטה-בייט אחד אפשר לאחסן את כל הנתונים שעברו דיגיטציה מ-1957 ועד 2010, ואנחנו עומדים לייצר את הכמות הזו בשנה אחת", אמר לוקזו. "לכן, לא משנה מה הארכיטקטורה – טאבלטים, טלפונים, מחשבים ניידים, מחשבי אולטרה-בוק, מחשבי PC, שרתים או עננים – זטה-ביט בשנה אחת, והכול יהיה באמצעי אחסון עם משטחים מסתובבים".

לוקזו הוסיף וטען שכיום לא יכולות כל יצרניות זיכרונות הפלאש, מסוג NAND, לספק כונני SSD בנפחים כאלה ושכדי להגיע לכך הן זקוקות לעוד מספר שנים. כמו כן, לדבריו, העלויות הן עדיין, באופן משמעותי, כלי שמשחק לטובת יצרניות הכוננים הקשיחים המכניים. "כדי להגיע לזטה-ביט אנחנו צריכים השקעה של מיליארד דולרים בשנה, כשגם ווסטרן דיגיטל (Western Digital) תצטרך להשקיע מיליארד דולרים. יצרניות ה-SSD, לעומת זאת, תצטרכנה להשקיע קרוב ל-50 מיליארד דולרים, ואולי אף יותר, כדי להגיע לאותה המטרה", אמר.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. yuda

    חחחחחח תשנו את התמונה, הוא לא מדבר עם הפלאש של אדובי... בהתחלה לא הבנתי מה הקשר בין מנכל סיגייט לFLASH.

  2. אודי

    מנכ"ל סיגייט התייחס לטכנולוגיות זכרונות Flash עליה מבוססים כרטיסי זכרון למצלמות, טלפונים, Disk on Key וכו' וגם לכונני מחשב SSD ולא לטכנולוגית פלאש של Adobe שהלוגו לה הוטבע בטעות בכתבה.

אירועים קרובים